جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۹۱۲
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی برای مسئولان روابط عمومی‌های ادارات گناوه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول روابط عمومی فرمانداری گناوه در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: کارگاه آموزشی دایر شده در راستای تاکیدات فرماندار و مصوبه نشست مسئولان روابط عمومی‌ها با معاون فرمانداری با هدف آشنایی هر چه بیشتر مسئولان روابط عمومی با نحوه تنظیم خبر جهت اطلاع رسانی از حوزه کاری خود به مردم و با مدرسی رئیس دفتر ایرنا گناوه برگزار شده است.

اکبر احمدزاده افزود: خدمات و فعالیت‌های زیادی در این شهرستان انجام می‌شود که افراد از آن مطلع نیستند و این نیازمند یک روابط عمومی خوب است که می‌تواند خروجی‌های یک سیستم را نشان دهد.

وی گفت: باتوجه به خدمات گسترده‌ای که دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی به مردم این شهرستان ارایه داده ، روابط عمومی‌های ادارات نقش و رسالت خطیری برعهده دارند و باید به صورت شفاف اطلاع رسانی کنند تا امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود.

وی بیان کرد: روابط عمومی ادارات در پیام‌رسان‌های داخلی اقدام به ایجاد کانال خبری کرده و به خبرنگاران اطلاع دهند.

وی یادآور شد: برای شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی آموزشی از طرف اداره آموزش فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود.

مسئول دفتر ایرنا گناوه و مدرس این کارگاه آموزشی به تاریخچه‌ و فعالیت‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: روحیه پرسشگری و مطالبه‌گری خبرنگاران یکی از شاخص های بارز و برجسته یک خبرنگار است که می تواند به بسیاری از تحولات در حوزه های مختلف کمک و مسئولان را به تکاپو وادارد.

نعمت اله بهروزی افزود: هر مسئولی برای موفقیت در پیشبرد ماموریت‌ها و وظایف کاری خود باید تماس با رسانه ها را در دستور کار خود قرار دهند و از ظرفیت رسانه ها با تعامل استفاده کند.

وی از حسن توجه فرماندار گناوه در جهت پویایی روابط عمومی‌ها و تاکید بر ارتباط مسئولان با رسانه‌ها به خصوص با ایرنا تقدیر کرد.

در این کارگاه آموزشی ، مسئولان روابط عمومی ادارات با اصول اولیه نحوه خبرنویسی آشنا شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر