شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اصفهان با انتقاد از «کیهان» گفته که به دلیل مطلب نادرست این روزنامه درباره مراسم تشییع شهدای غواص در اصفهان، شکایت از این روزنامه را در دستور کار قرار داده است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از حوزه‌نیوز، عضو خبرگان رهبری بر لزوم انتقال تجربیات به نسل‌های آینده تأکید کرد و گفت: رشادت‌ها و ایثارگری‌های شما عزیزان زمانی به ثمر خواهد نشست که بتوانید دست نوجوانان و جوانان را بگیرید و با آرمان‌های خود آشنا کنید.
کد خبر: ۱۳۸۹۷
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: امام جمعه اصفهان با انتقاد از «کیهان» گفته که به دلیل مطلب نادرست این روزنامه درباره مراسم تشییع شهدای غواص در اصفهان، شکایت از این روزنامه را در دستور کار قرار داده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از حوزه‌نیوز، عضو خبرگان رهبری بر لزوم انتقال تجربیات به نسل‌های آینده تأکید کرد و گفت: رشادت‌ها و ایثارگری‌های شما عزیزان زمانی به ثمر خواهد نشست که بتوانید دست نوجوانان و جوانان را بگیرید و با آرمان‌های خود آشنا کنید.

\n\n

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد یادآور شد: مردم در مراسم تشییع شهدای غواص نشان دادند که همواره حافظ دستاوردهای انقلاب و خون شهدا هستند و هنوز بر اهداف انقلاب اسلامی استوارند.

\n\n

وی همچنین از حاشیه‌سازی مراسم تشییع شهدا در اصفهان انتقاد کرد و گفت: پرسشگری و تحقیق و تفحص در مورد صحت اخبار رسیده از اولین و ابتدایی‌ترین اصول خبرنگاری است؛ حال نمی‌دانم چه شده که یک روزنامه رسمی کشور قبل از اطمینان از صحت یک مطلب، به حرف‌هایی کذب و بی‌اساس دامن می‌زند و با تیتری درشت، حماسه بی‌نظیر و با شکوه مردم اصفهان و تشییع قریب به پنج‌ساعته این شهدای گرانقدر در هوای گرم را زیر سؤال می‌برد.

\n\n

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه "اصفهان مهد شعار «مرگ بر آمریکا» است"، اظهار کرد: روزنامه کیهان در حالی مراسم تشییع شهدای غواص در اصفهان را هتک حرمت دانست که شور وصف‌ناپذیر و حرکت استکبارستیزی مردم در تشییع شهدا حماسه‌ای تاریخی خلق کرد؛ بنابراین شکایت از این روزنامه را در دستور کار قرار داده‌ایم، مگر اینکه رسماً از مردم اصفهان عذرخواهی کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر