شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۹۸۰
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: دستگاه‌ها و ادارات شهرستان گناوه، پروژه‌ها را بر اساس نیاز مردم اولویت بندی کنند تا بتوان به صورت متعادل در همه زمینه‌ها برای توسعه شهرستان برنامه ریزی کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد تقی صفری صبح پنجشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان گناوه اظهار داشت: مسئولان ادارات شهرستان گناوه پروژه‌های مهم سال جاری در حوزه کاری خود را مشخص کنند تا بر اساس اولویت بندی برای تحقق آنها در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار در نظر گرفته و کار شود.

فرماندار گناوه افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان هر میزان از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار برای پروژه‌ها در نظر گرفته می‌شود، از ادارات و مدیران کل مربوطه خود نیز اعتبار درخواست و جذب کنند و تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی ادامه داد: اطلاعات لازم پیرامون پروژه‌های حوزه کاری هر اداره و دستگاه اجرایی به طور کامل رصد شود و مدیران و مسئولان ادارات پیشرفت این پروژه‌ها را به طور مستمر پیگیری و عقب ماندگی‌ها به فرمانداری گزارش تا برای رفع مشکلات و پیشرفت آنها تصمیم گیری شود.

صفری با تاکید بر اولویت بندی پروژه‌ها بیان کرد: دستگاه‌ها و ادارات پروژه‌ها در نظر گرفته شده حوزه کاری خود در سطح شهرستان را را بر اساس نیاز مردم اولویت بندی و برنامه ریزی کنند تا بتوان به صورت متعادل در همه زمینه‌ها برای پیشرفت و توسعه شهرستان برنامه ریزی کرد.

نگاه ویژه مسئولان استانی به شهرستان گناوه

فرماندار گناوه با تاکید بر لزوم نگاه ویژه مسئولان استانی به شهرستان گناوه گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان گناوه و حضور گسترده مسافران و گردشگران در این شهرستان به خصوص در روزهای پایانی هفته و تعطیلات، انتظار می‌رود مدیران استانی به منظور رفع نواقص و توسعه زیرساخت‌ها و تأمین نیازمندی‌ها توجه و همکاری خاص و اساسی به این شهرستان داشته باشند.

وی اظهار کرد: امکانات و زیرساخت‌های موجود در این شهرستان با توجه به جمعیت شهرستان و جمعیتی شناوری که وارد این شهرستان می‌شود، نیاز به توسعه دارد و این مهم به نگاه ویژه مدیران استانی بستگی دارد تا بتوان به خوبی به همشهریان و هموطنان خدمات ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه در طی بیش از یک سال پروژه‌ها و برنامه‌های مهمی در سطح شهرستان انجام شده یا در حال انجام است یادآور شد: دستگاه‌ها و ادارات شهرستان گناوه برنامه‌ها و پروژه‌های انجام شده و عملکردها به نحو مناسب را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست برای پیشرفت شهرستان تلاش کنیم گفت: همکاری، تعامل و همیاری همه مسئولان شهرستان گناوه برای پیشبرد برنامه‌ها نوید بخش آینده‌ای روشن برای اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر