شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۰۲۹
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

فکرشهر:معاون حوزه استاندار بوشهر گفت: در راستای ارتباط مستقیم و بهینه برای رفع مشکلات مردم، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مکلف شده‌اند که در برنامه‌های حضور در مراکز شهرستان‌ها و بخش‌های استان، دیدارهای چهره به چهره با مردم داشته باشند.

به گزارش فکرشهر، سید حسن موسوی در پایان نشست ملاقات عمومی مردم بخش ریگ با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم و رفع دغدغه‌های شهروندان به ایرنا گفت: مردم شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و مسئولان موظف هستند در حد توان و ظرفیت موجود برای رضایت‌مندی مردم گام بردارند.

وی افزود: این ملاقات چهره به چهره با همت امام جمعه ریگ و در دفتر امام جمعه برگزار شد و مردم بدون واسطه و مستقیم، مشکلات را مطرح کردند.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر تصریح کرد: مردم از مناطق مختلف شهری و روستایی بخش ریگ، مسایل و مشکلات خود را مطرح و با حضور مدیران مرتبط، تصمیم‌گیری شد.

وی ادامه داد: مقرر شد بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، پیگیری برای رفع مشکلات مطروحه، انجام و تا حصول کامل نتیجه، پیگیری مدیران تداوم یابد.

موسوی تصریح کرد: تسهیلات بانکی، اشتغال، مسکن، درمان و گرفتاری های مردم در ادارات از موارد مطرح شده‌ این نشست بود و دستورات لازم برای رفع دغدغه‌های مردمی صادر شد.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر یادآور شد: بر اساس برنامه زمانبندی شده، در مرکز شهرستان‌ها و بخش‌های استان حضور پیدا می کنیم و بر اساس اطلاع‌رسانی های قبلی انجام شده، میزبان مردم برای شنیدن، پیگیری و رفع مشکلات آنها هستیم.

وی ادامه داد: اگر چه درب اتاق مدیران دستگاه‌های دولتی استان بوشهر بر روی مردم باز است و مطابق با یک شیوه‌نامه در طول هفته نشست‌هایی با مردم برگزار می‌شود اما از مدیران خواسته‌ایم که در طول هفته در خلال دیدار از مراکز شهرستان‌ها و بخش‌ها، با مردم نیز گفت‌وگو کرده و پیگر رفع مشکلات آنها باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر