جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۰۵۱
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: رییس سازمان صداوسیما در مصاحبه ای با ارگان این سازمان، درباره رویکرد رسانه ملی در قبال پرداختن به ماجرای مرگ مهسا امینی و همچنین ادعای اقدام صداوسیما در دریافت خودرو خارج از ضوابط از یکی از شرکت های خودروساز، سانسور در رسانه و ... اظهار نظر کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، در ساعات اخیر ویدیویی در فضای مجازی از مصاحبه پیمان جبلی با بخش جدید رسانه جام جم آنلاین (جام پلاس) منتشر شده که نشان می‌دهد، رییس سازمان صداوسیما در جریان این مصاحبه که هنوز نسخه کامل آن رسانه ای نشده است، توضیحاتی را درباره اتفاقات اخیر رسانه ملی بیان می کند. 

جبلی از مهر ماه ۱۴۰۰ ریاست سازمان صداوسیما را عهده دار شده است و کمتر از دو سال از ریاست وی می گذرد.

او درباره ماجرای مرگ مهسا امینی و لزوم به دست گرفتن روایت اول در رسانه، در توضیحاتی بیان کرده است: برای اینکه جلوی اتهام دروغین کشته شدن خانم مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم گرفته می شد، باید بلافاصله، تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی آن مرکزی که ایشان به آنجا رفته بود، در اختیار ⁧ رسانه ملی⁩ قرار می‌گرفت؛ خب این اتفاق چند روز طول کشید.

رئیس صداوسیما درباره ادعای اقدام صداوسیما در دریافت خودرو خارج از ضوابط از یکی از شرکت های خودروساز که بارها از سوی روابط عمومی کل این رسانه، «کذب» عنوان شده نیز اینگونه توضیح داده است: در دوران بنده حتی یک دستگاه خودرو به صورت غیرقانونی به سازمان صداوسیما وارد نشده است.

او درباره لزوم چندصدایی در رسانه ملی نیز اظهار کرده است: «ما قصد قلم کشیدن روی بخشی از جامعه را واقعاً نداریم.»

جبلی همچنین تاکید کرده است: «بالاخره مسیر تحولی‌ای که دنبال می‌شود در هر دستگاهی، ممکن است مورد خوشایند برخی نباشد.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر