جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۰۹۷
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه مسئولان به فراهم کردن زیرساخت‌ها و فضای لازم در حوزه ورزش و ورزشکاران بسیار ضروری است که می‌تواند ‌زمینه‌ساز رشد و تعالی فرهنگ باشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم جمیری روز جمعه در همایش تجلیل از ورزشکاران، پیشکسوتان و نخبگان ورزشی شهرستان گناوه در تالار بهزاد اظهار کرد: ورزش یکی از مقولاتی است که می تواند در تعالی و رشد فرهنگ جامعه بسیار نقش آفرین باشد و اگر خدای ناکرده مورد غفلت قرار گرفت، رشدی نخواهد کرد.

وی افزود: اگر زیرساخت‌ها و فضاهای لازم ورزشی را با بهره‌مندی از مربیان باانگیزه فراهم کنیم و آنها بتوانند نقش خودرا بخوبی ایفا کنند شاهد پرورش انسان‌هایی خواهیم بود که از لحاظ جسمی و روحی سالم و در عرصه فرهنگی گام های بلندی بردارند و نقش‌های خوبی را برعهده بگیرند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه باید اعتراف کنیم، آنگونه که شایسته بوده است به منظر اثرگذاری ورزش کمتر توجه کرده ایم اما جا دارد بهتر از گذشته به این موضوع دقت و اهتمام ورزیم.

وی اظهارداشت: توجه به زیرساخت‌های ورزشی، هم افزایی ،توانمندی‌ها، استفاده بهینه از نظرها و پیشنهادهای پیشکسوتان و تکریم ورزش و ورزشکاران، باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین آنها در جهت نقش‌آفرینی رشد و تعالی عرصه فرهنگی می‌شود.

وی بیان داشت: اگر یک مدیر در هر عرصه‌ای بویژه در عرصه ورزش، عقل و فکر خودرا به عقل و فکر دیگران بویژه کسانی که در این میدان صاحب اندیشه و تجربه هستند، گره بزنند، شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود و نیازی به منابع مالی ندارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه ای که با وزیر ورزش و جوانان داشتم این معنا در برخی تذکرات و نطق‌ها در مجلس توجه به ورزشکاران در تعالی فرهنگ جامعه پا به پای آموزش و پرورش می‌تواند مهم و موثر باشد.

فرماندار گناوه گفت: این شهرستان دارای ورزشکاران مستعد و توانمندی بخصوص در حوزه ورزش است که توانستند با حضور در میادین بین‌المللی برای کشور افتخارآفرینی کنند.

محمدتقی صفری اظهار کرد: باتوجه به اینکه رتبه ورزش شهرستان از لحاظ زیرساختی در رتبه دهم از قبل بوده است، تمام توان و تلاش خودرا بکار خواهیم بست تا به رتبه اول برسانیم.

وی افزود: توجه به ورزش این شهرستان در اولویت قرار گرفته است و در این راستا اعتبارات خوبی پارسال اختصاص یافت و امسال نیز هم بودجه خوبی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مسائل و مشکلات و درخواست‌های موجود در حوزه ورزش و ورزشکاران شهرستان گناوه بررسی و به آنها رسیدگی خواهد شد.

یاسر جمالی با قدردانی از توجه نماینده حوزه انتخابیه در کمک به ورزش شهرستان گناوه افزود: تخصیص اعتبارات ورزشی که نگرانی ورزشکاران است، براساس پایش استعدادیابی و سنجش و تلاش هر شهرستانی درنظر گرفته می شود که در این زمینه به گناوه توجه خاصی می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: باتوجه به فعال بودن چندین پروژه ورزشی در این شهرستان، برخی از آنها در هفته دولت و برخی در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

کاظم فتحی اظهارکرد: بازسازی چمن طبیعی استادیوم شهید سراجی گناوه و شهید احمدزاده بندرریگ، احداث چهار چمن مصنوعی در روستاهای تل تل، فخرآوری، چهاربرج و کوهک، سالن یک هزار و ۵۰۰ نفری بانوان گناوه، پیست تارتان ، استخر سرپوشیده دانش آموزی از عمده این پروژه ها است.

وی گفت: مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط فرماندار شهرستان برای خرید تجهیزات ورزشی و نماینده خوزه انتخابیه یک میلیاردتومان به ورزشگاه گناوه و ۷۰۰ میلیون تومان به ورزشگاه بندرریگ اختصاص یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر