جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۰۹۸
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: موارد کشف حجاب در دانشگاه‌ها به نسبت آن جریانی که معاندان شکل داده بودند و تلاش می کردند دانشجویان عزیزما را درگیر کنند، فروکش کرده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی با اشاره به استفاده از ظرفیت اساتید برای تببین موضوع حجاب در دانشگاه‌ها گفت: مهمترین نقش تربیتی در محیط دانشگاه‌ها برعهده اساتید است، کسی که اثر اصلی را در شکل گیری شخصیت و هویت دانشجو دارد، استاد است.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های ما از وجود اساتید توانمند، متخلق و وارسته فراوانی برخوردار است که اگر دانشگاهی این مطالبه را از استاد داشته و این فرصت را در اختیار وی قرار دهد و این ظرفیت را فراخوان دهد که اساتید در کنار آموزش و پژوهشی که از دانشجو مطالبه کرده و به او منتقل می‌کنند به تکریم شخصیت دانشجو توجه داشته و برای آنها مسئولیتی تعریف شده باشد حتماً آن رویدادی که رخ می‌دهد، ارتقا دهنده، پیش برنده و رشد دهنده محیط آموزش عالی و دانشجویان ما خواهد بود.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: در مجموعه مقررات فعلی آموزش عالی چنین نقشی جدی نمی‌بینیم که به صورت واضح تعریف شده باشد باید به این سمت حرکت کرد.

وی با اشاره به موضوع حجاب در دانشگاه‌ها افزود: به نسبت آن جریانی که معاندان شکل داده بودند، و تلاش می‌کردند دانشجویان عزیز ما را درگیر کنند، به صورت جدی فروکش کرده است.

حجت الاسلام رستمی افزود: الحمدالله موارد کشف حجاب به شدت محدود شده است، ولی برخی از محیط‌ها نیاز دارد که ما به سمت رعایت مقررات و چارچوب‌ها حرکت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر