جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۱۱۸
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: همایش تجلیل از ورزشکاران، پیشکسوتان و نخبگان ورزشی شهرستان گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و ورزشکاران در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر جمعه‌شب در این همایش با تقدیر از توجه نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در کمک به ورزش شهرستان گناوه اظهار داشت: کار حرفه‌ای ورزش باید بر اساس شاخص‌ها و معیارهای استعدادیابی باشد و ورزشکاری که برای ورزش به مربیان مراجعه می‌کند دارای توانمندی‌ها و استعداد خاص است که باید این استعدادها را بشناسیم و مربی باید به این مورد توجه کند.

یاسر جمالی پیرامون تخصیص اعتبارات ورزشی افزود: از این به بعد تخصیص اعتبارات ورزشی که یکی از دغدغه‌های ورزشکاران است، بر اساس پایش استعدادیابی و نیازسنجی و سنجش و تلاشی که هر شهرستانی دارد، در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: در این زمینه به سهمیه شهرستان گناوه در تخصیص اعتبارات توجه خاصی می‌شود و کمک خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آماده شنیدن پیشنهادات، نقدها، نظرات ورزشکاران و صاحبنظران ورزشی شهرستان است گفت: مسائل و مشکلات و درخواست‌های موجود حوزه ورزش و ورزشکاران شهرستان گناوه بررسی و رسیدگی خواهد شد.

وی از دست اندر کاران برگزاری این همایش تقدیر کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در این آئین اظهار داشت: در حال حاضر چندین پروژه ورزشی در این شهرستان فعال است که تعدادی در هفته دولت و برخی نیز دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

کاظم فتحی افزود: بازسازی چمن استادیوم شهید سراجی گناوه با حمایت‌های فرماندار شهرستان و حدود یک میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده مردم گناوه، بوشهر و دیلم در مجلس هزینه شد که به زودی بهره برداری خواهد شد.

افزود: چمن استادیوم بندر ریگ حدود ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نماینده مجلس در نظر گرفته شد که تا پایان خرداد ماه آماده خواهد شد.

وی گفت: احداث چهار چمن ورزشی در روستاهای «تل تل»، «فخر آوری»، «کوهک»، «چهاربرج» در حال انجام است که تا هفته دولت آماده و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه اضافه کرد: سالن هزار و ۵۰۰ نفری بانوان در گناوه به عنوان بزرگترین سالن ورزشی بانوان، استخر سرپوشیده دانش آموزی و پیست تارتان گناوه از دیگر این پروژه‌های فعال در شهرستان است که در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه با اشاره به خرید تجهیزات ورزشی در شهرستان گفت: سه میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات ورزشی شهرستان گناوه توسط فرماندار شهرستان اختصاص یافت.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان گناوه بیان کرد: با توجه به استعدادهای خوب ورزشی و ورزشکاران توانمند، این شهرستان نیاز به حمایت و توجه بیشتر در این زمینه است.

در پایان این همایش از ورزشکاران، پیشکسوتان و نخبگان ورزشی گناوه تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر