جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۵۳۱
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: در راستای دستور و تاکید رئیس قوه قضائیه در سفر سال گذشته به استان بوشهر، تاکنون از ۳۶۸ ردیف کالاهای متروکه در انبارهای این اداره، ۱۵۴ ردیف خارج و به انبار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافته‌اند.

به گزارش فکرشهر، کیامرث جوکار روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در اجرای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر خروج کالاهای متروکه از انبارهای اداره بندر ودریانوردی، با پیگیری‌های اداره کل متبوعه جلسه‌ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب، مدیرکل گمرک این شهرستان، معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی و مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در این اداره برگزار و مصوباتی اتخاذ شد.

وی گفت: در این نشست، اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مکلف شد کالاهای متروکه در انبارها را اسرع وقت به انبارهای خود انتقال دهد و کالاهایی که فاسد شده و یا قابلیت مصرفی ندارند، امحا شوند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: با دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به زودی یک حجم قابل توجهی از کالاهای متروکه با حضور مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی معدوم خواهد شد.

وی بیان کرد: کالاهای یادشده، خودرو، ماشین‌آلات، کالاهای عمومی و کانتینری بوده که خروج آنها از این بندر، باعث آزادسازی محوطه‌ها و انبارها و در نتیجه امکان ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مراجعه کنندگان می‌شود.

جوکار گفت: باتوجه به اینکه مساحت زیادی از انبارهای این بندر را کالاهای متروکه دربرگرفته و همواره به یک دغدغه تبدیل شده بود، با تعیین و تکلیف وضعیت آنها، گام مهمی در فعال شدن بیشتر این بندر تجاری و شور و اشتیاق ورود سرمایه گذاران و تجار این منطقه که کالاهای خود را به دیگر بنادر کشور انتقال می دادند، نموده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: مبادلات کالای تجاری در این بندر نقش بسزایی در جهت تکمیل زنجیره اشتغال و توسعه پایدار منطقه ایفا می‌کند.

بندر تجاری گناوه از بنادر فعال استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر