جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: بهره‌گیری از ظرفیت های مردمی یکی از راهبردهای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و باید ستاد آن‌چنان برنامه‌ریزی کند که مانند رگ‌ها در همه خانواده‌ها نفوذ داشته باشد...
کد خبر: ۱۳۹۵۹۸
جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: بهره‌گیری از ظرفیت های مردمی یکی از راهبردهای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و باید ستاد آن‌چنان برنامه‌ریزی کند که مانند رگ‌ها در همه خانواده‌ها نفوذ داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور امروز در همایش سراسری دبیران و مدیران ستاد امر به معروف و‌ نهی از منکر در اصفهان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر راه پیامبران و سفرای الهی است، اظهار کرد: ماموریت پیامبران امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر تمام الزاماتی است که دین در بعد ایجابی و در بعد سلبی دارد؛ بنابراین احیای امر به معروف و نهی از منکر احیای بایدهای دینی و زدودن نبایدها است.

صدیقی تصریح کرد: رسالت اول همه پیامبران مبارزه با شرک اعتقادی و عملی و دعوت به توحید در ابعاد مختلف بوده است و این امروزه رسالت آمران به معروف و ناهیان از منکر است. اصل ولایت محور همه خوبی‌هاست و نهی ولایت منشأ همه بدی‌ها و رذالت‌ها و خباثت‌هاست.

رئیس ستاد امر به معروف و‌ نهی از منکر کشور حفظ مردم در صحنه را یکی از ابتکارات حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: بهره‌گیری از ظرفیت های مردمی یکی از راهبردهای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و باید ستاد آن‌چنان برنامه‌ریزی کند که مانند رگ‌ها در همه خانواده‌ها نفوذ داشته باشد و حمایت مردمی را جلب کند.

وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه طبیعی است اما مشترکات زیادی هم وجود دارد، افزود: باید این مشترکات برجسته شود و از گستردگی اختلافات جلوگیری کنیم.

صدیقی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های جوانان، استعدادهای درخشان و نخبگان، خاطرنشان کرد: حرکت مقطعی نتیجه همیشگی ندارد؛ کار زمانی پا می‌گیرد که به طور یک امر نهادینه شدهٔ هدف‌دار و مستمر باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر