جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه:
کد خبر: ۱۳۹۶۸۷
شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه از اجرای روکش آسفالت کمربندی قدیم این شهر با اعتبار قریب ۹ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این پروژه تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سیدابوالحسن علوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بلاتکلیفی چندین ساله این پروژه ملی گفت: در دولت سیزدهم تعریض این کمربندی به طول هشت کیلومتر به عنوان مطالبه مردمی فعال شد و با بهره برداری از آن، ایمنی ترددها به گناوه ارتقا می‌یابد.

وی به احداث پل بزرگ کمربندی قدیم گناوه موسوم به سیدرضا اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در دست اجراست و تلاش می‌شود در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال به بهره برداری برسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه در ادامه تبدیل آب‌نما به پل محور روستایی بهمنیاری-اسلام آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را دیگر پروژه فعال در این شهرستان اعلام کرد.

علوی به دو پروژه حوزه راه روستایی شهرستان گناوه هم اشاره کرد و خبر داد: فاز اول تعریض محور گاوسفید- چهار روستایی به طول پنج کیلومتر و تکمیل راه روستایی چهارمحال-گمارون به طول ۵.۵ کیلومتر در مرحله انعقاد قرارداد پیمانکار و تجهیز کارگاه است که انتظار می‌رود بر اساس دوره پیمان و تخصیص اعتبار ظرف یک سال به بهره برداری برسد.

وی از شروع تعمیرات پل بزرگ بهمنیاری با اعتبار یک میلیارد تومان خبر داد و افزود: اجرای آسفالت حفاظتی (فوگسیل) محور گناوه -برازجان نیز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه در پایان از خط کشی قریب به ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی با اولویت محدوده‌های حادثه خیز، نصب بیش از ۲۰۰ عدد علائم هشداری و اخطاری، اجرای شانه سازی و شیب شیروانی و شیارهای لرزاننده به میزان ۷۰ کیلومتر طی دو ماهه ابتدای امسال خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر