پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۷۹۱
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی دمای هوا در این استان بین سه تا پنج درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای خورموج و برازجان با ۴۲ و بوشهر با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر به خود اختصاص داده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، طی پنج روز آینده انتظار می‌رود سرعت وزش باد در ساعت‌های بعد از ظهر افزایش یابد که به هنگام شدت یافتن وزش باد احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد و دریا نیز متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت؛ در بعد از ظهر گاهی تا ۴۲ و امروز در سواحل جنوبی گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۰۵، جزر اول ساعت ۰۸:۳۵، مد دوم ساعت ۱۴:۵۵ و جزر دوم ساعت ۲۲:۲۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر