شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۷۹۷
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: پلیس این شهرستان جان ۲ نفر از شهروندان خورموج را نجات داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سرهنگ سیدعلی مهدیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنابر گزارش دریافتی به سامانه تلفنی ۱۱۰ مبنی بر بروز اختلافی خانوادگی، بلافاصله تیمی متشکل از عوامل انتظامی کلانتری فدک و یگان امداد به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد در جریان یک فقره اختلاف خانوادگی یکی از اعضا خانواده که دارای اعتیاد به مواد روان‌گردان بوده اقدام به ریختن بنزین بر روی خود و همسرش کرده و قصد ایجاد حریق و سوزاندن خود و همسرش را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی تصریح کرد: با حضور به موقع پلیس در صحنه و درایت و هوشیاری مأمورین اوضاع را کنترل و سپس با آرام کردن و صحبت و مشاوره با فرد معتاد احدی از کارکنان یگان امداد با اقدامی جهادی و انسان دوستانه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کبریت را از دستان فرد معتاد خارج و او را به آرامش دعوت و از بروز حادثه دلخراش پیشگیری کردند.

مهدیان تاکید کرد: پلیس برای حفظ امنیت و آرامش و همچنین حفاظت از جان و مال مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات انتظامی به تمام شهروندان عزیز است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر