پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۸۵۲
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تنگستان گفت: در اردوی جهادی دامپزشکی، بیش از چهار هزار رأس دام علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک واکسینه شدند.

به گزارش فکرشهر، احمد علی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اردوی جهادی برگزار شده گفت: در این اردوی جهادی که ۲ روز به طول انجامید بیش از چهار هزار رأس دام علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک واکسینه شدند.

وی با اشاره به همکاری فرمانداری تنگستان، سپاه و بسیج سازندگی شهرستان و دهیاری روستا بیان کرد: در کنار واکسیناسیون و خدمات درمانی، در این اردوی جهادی سمپاشی چهار هزار و ۵۰۰ متربع جایگاه دام و بدن چهار هزار رأس دام بر علیه بیماری‌های انگلی انجام شد.

امام جمعه شهر اهرم در حاشیه برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در منطقه خائیز شهرستان تنگستان ضمن تشکر از خدمات دامپزشکی به مناطق محروم روستایی و عشایری اظهار داشت: مجموعه دامپزشکی همواره با توان مضاعفی برای از بین بردن و یا کم کردن بیماری‌های مشترک بین انسان و دام تلاش می‌کند و با واکسینه کردن دام‌ها می‌توان به این هدف رسید و نتیجه آن کاهش مبتلایان به بیماری می‌شود.

حجت الاسلام حبیب پهلوزاده افزود: در این بین دامداران روستایی و عشایری نیز باید با مجموعه دامپزشکی همراهی داشته باشند تا خدمات پیشگیرانه و درمانی گسترش پیدا کند تا به دنبال آن جامعه سالمی داشته باشیم و سبب توسعه اقتصادی بخش دامداری کشور شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر