پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۸۷۸
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: گلزار شهدا قابلیت کاربری‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دارند که باید با برنامه‌ریزی از این ظرفیت برای تبیین دستاوردهای انقلاب استفاده بهینه شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد محمدی زاده روز دوشنبه در بازدید از گلزار شهدای بوشهر اظهار کرد: گلزار شهدای بوشهر با کیفیت مطلوبی ساماندهی شده و قابلیت زیادی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی دارد.

وی افزود: به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، "گلزار شهدا امامزاده‌های عشق هستند" و باید در ساماندهی این اماکن متبرکه اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر گفت: انتظار داریم تمام گلزارهای شهدای مراکز شهرستان‌ها با الگوبرداری از گلزار شهدای بوشهر، نسبت به استفاده بهینه از فضا، اقدامات لازم در ساماندهی این اماکن انجام دهند.

محمدی زاده بیان کرد: شهدا انسان‌هایی با روح بزرگ بودند که زندگی خود را در راه خدا و در راه اسلام، ایثار کردند و تکریم و بزرگداشت این عزیزان واجب است.

وی با تاکید بر اینکه گلزار شهدای بوشهر، قابلیت تبدیل به یک‌ مکان فرهنگی منحصربفرد را دارد گفت: اداره کل بنیاد شهید نسبت به ساخت سالن جلسات، کتابخانه مجهز، کفشداری و سایر بخش‌های مورد نیاز اقدام و با طراحی بومی مذهبی متناسب با فرهنگ بوشهری، کار را انجام دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر