سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۸۹۶
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ترویج فرهنگ بیمه در جامعه امری ضروری است و رسانه‌ها از جمله صداوسیما در این امر تلاش کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات ظهر دوشنبه در نشست با مدیران بیمه استان بوشهر اظهار داشت: این صندوق به عنوان نهاد حاکمیتی، در راستای اجرای تکالیف قانونی خود نیازمند هم‌افزایی و هماهنگی هر چه بیشتر با تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با وظایف خود است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از رسالت‌های صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در جهت جبران خسارات رانندگی در مواردی که تحت پوشش بیمه نیستند، ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ بیمه در جامعه امری ضروری است و رسانه‌ها از جمله صداوسیما در این امر تلاش کنند، افزود: در این راستا باید علاوه بر اصلاح نقاط خطرآفرین و ارتقای کیفیت خودروها به دنبال ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی و گسترش فرهنگ بیمه باشیم.

پورات در جهت حمایت از اقدامات این صندوق در استان بوشهر اعلام آمادگی کرد و عنوان کرد: با توجه به آثار حیاتی خدمات این صندوق سعی خواهیم کرد در زمینه کمک به عملکرد این صندوق در سطح کشور پیشتاز باشیم و باید خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، با اطلاع رسانی مناسب برای آنان تشریح و تبیین شود.

در این نشست، پیرامون بررسی وضعیت موجود در استان و برنامه ریزی برای افزایش همکاری‌ها برای بهبود عملکرد بین صندوق و سازمان‌های مرتبط در سطح استان بوشهر گفتگو شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر