جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:
کد خبر: ۱۳۹۹۴۰
سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با هماهنگی صورت گرفته، نرخ شهریه مدارس شاهد استان بوشهر مشخص شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی موحدی صبح سه شنبه در نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: دشمن هر چند به اهداف خود در مدارس و تغییر تفکر دانش‌آموزان دست نیافته ولی همچنان ترفند و توطئه‌های دیگر طراحی کرده است.

وی با تأکید بر توجه به تعلیم و تربیت بر اساس برنامه تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: کارکنان مدارس شاهد باید از همه جهات، به عنوان معلمان تراز انقلاب اسلامی برای سایر مدارس الگو باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مدیران مدارس شاهد باید به عنوان بهترین مدیران مدارس استان باشند خاطر نشان کرد: مدیران و کارکنان مدارس شاهد باید از هرگونه چالش با دانش‌آموزان، اولیا و معلم پرهیز و با تصمیمات هوشمندانه زمینه ترقی و رشد علمی دانش‌آموزان را فراهم کنند.

موحدی با بیان اینکه مدارس شاهد در هر منطقه و شهرستان مکتب انسان‌سازی محسوب می‌شوند عنوان کرد: برنامه شاخص پرورشی در مدارس شاهد اقامه نماز جماعت و فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی به‌صورت مستمر و دائم است.

وی پایبندی معلمان مدارس شاهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام نسبت به دیگر مدارس را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مدارس شاهد باید تراز انقلاب اسلامی باشند و محصول این مدارس نیز تعلیم و تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تعیین شهریه مدارس شاهد در استان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس کارشناسی صورت گرفته با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نرخ شهریه مدارس شاهد برای دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسط اول و دوم تعیین شده است.

موحدی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی میزان شهریه برای مقطع ابتدایی در استان بوشهر یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، مقطع متوسطه اول یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دور تحصیلی متوسطه دوم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مصوب شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر