پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۱۰۴
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ایجاد ۱۰ ناحیه صنعتی جدید در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی زاده چهارشنبه شب در دیدار با مشاورین صنعتی و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: ساز و کاری باید فراهم شود که با تأمین مالی و درآمدزایی اداره امور شهرک‌ها خودگردان شود.

استاندار بوشهر افزود: اگر نتوان برای این شهرک و شهرک‌های مشابه ساز و کاری فراهم کرد که به لحاظ تأمین مالی بی نیاز شوند میل و رغبت صنعتگران به فعالیت و تلاش کاهش می‌یابد.

وی افزود: تا زمانی که وضعیت فضای سبز شهرک‌ها مناسب نباشد و شهرک‌ها از نظافت لازم برخوردار نباشند و واحدهای شکل گرفته در شهرک‌ها به دلیل عدم نظارت به قانون پایبند نباشند و حراست از مال و سرمایه مردم به خوبی انجام نشود، سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی دارند منصرف شده و ایجاد شغل و کار با چالش مواجه می‌شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر تعیین تکلیف اراضی راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان گفت: برخی اراضی واگذار شده به افراد هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته و صرفاً این افراد برای سودجویی طرح را راکد نگه داشته‌اند که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به الحاق اراضی جدید به شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: ایجاد ۱۰ ناحیه صنعتی جدید در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

محمدی زاده توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را مورد تأکید قرار داد و گفت: از پساب تصفیه شده فاضلاب در توسعه فضای سبز شهرک‌های صنعتی و تأمین آب مورد نیاز صنایع استفاده شود.

استاندار بوشهر پساب فاضلاب در شهرک‌های صنعتی را یک فرصت برای استفاده در طرح‌های مختلف دانست و بیان کرد: زیباسازی شهرک و نواحی صنعتی در دستور کار قرار گرفته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر