شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۱۱۰
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی فرماندار عسلویه گفت: عملیات اجرایی آبشیرین کن عسلویه و تجهیز کارگاه آن با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان خردادماه انجام خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سجاد شیخیانی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه ضمن اشاره به سکونت فرماندار، معاون و بخشداران در سطح شهرستان عسلویه اظهار داشت: در روزهای گذشته برخی افراد با بیان مطالب جهت دار و خلاف واقع، به دنبال ایجاد حاشیه و خدشه در خدمت رسانی مطلوب به مردم بودند و با طرح مطالب خلاف واقع، به جای پاسخگویی در خصوص عملکرد حوزه کاری خود، با بیان روایت غیر واقعی، اقدامات و پروژه‌های دولت در شهرستان را به نام خود و اقدامات مجموعه کاری خود اعلام کردند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار عسلویه با اشاره به موضوع پروژه آب شیرین کن عسلویه و بیان غیرواقع صورت گرفته توسط یکی از اعضای شورای شهر عسلویه افزود این پروژه از مطالبات دیرینه و بحق مردم بوده که توسط دولت‌های گذشته اقدامی در جهت تحقق آن صورت نگرفته بود.

تکمیل پروژه‌ها

وی گفت: در دولت سیزدهم، با پیگیری ویژه فرماندار شهرستان در تأمین اعتبار و اخذ مصوبه پروژه نامبرده و با همکاری سازمان منطقه ویژه در تأمین زمین و با حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی محقق شده است و عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه آن با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان خردادماه انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌هایی از جمله تکمیل مدارس فاطمه زهرا (س) و محدثه شهر عسلویه، احداث خوابگاه ورزشکاران عسلویه، اصلاح و بازسازی زمین چمن ورزشگاه عسلویه، مطالعه و عملیات اجرایی اسکله عسلویه در دولت سیزدهم از محل تملک دارایی‌ها و اعتبارات نفت با همکاری و تعامل فرمانداری و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تأمین اعتبار شده است.

شیخیانی افزود: برخلاف سیاه نمایی برخی از افراد، با وحدت و همراهی مدیران نظام در شهرستان، پروژه‌هایی از جمله مخزن پنج هزار متر مکعبی چاه مبارک، جاده چریف، جاده چاه مبارک به هاله، کلینیک تخصصی نخل تقی، تعریض و بهسازی جاده بزباز-اخند در سطح شهرستان عسلویه در حال اجراست یا تا پایان نیمه اول سال جاری عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

افتتاح پروژه‌های بر زمین مانده

معاون سیاسی امنیتی فرماندار خاطرنشان کرد: تکمیل و افتتاح پروژه‌های بر زمین مانده از جمله ۴ فضای آموزشی، فاز اول سد ۲ میلیون مترمکعبی اخند، ۲۲ کیلومتر بزرگراه بزباز-بندو، بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نبی اکرم عسلویه بخشی از اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان عسلویه در جهت خدمت رسانی به مردم بوده است.

شیخیانی ضمن انتقاد نسبت به ترک فعل صورت گرفته و مصوبه دولت جهت راه اندازی بیمارستان جدید در عسلویه افزود: ایجاد بیمارستان دولتی در شهرستان عسلویه از مطالبات بحق مردم است و باید همه ظرفیت‌های مدیران، نخبگان و شوراهای شهرستان در جهت تحقق این مطالبه بسیج شود.

وی همچنین ضمن انتقاد به عدم پاسخگویی مناسب برخی مدیران گفت: مدیران شهرستان باید در برابر انتقادات و مطالبات مردم در فضای مجازی و حقیقی پاسخگویی مناسب و مطلوب در جهت رفع شبهات و بیان عملکرد دولت داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر