شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۱۳۳
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با شب و روز میلاد مسعود ولی نعمت‌مان حضرت ثامن الحجج(ع) میزبان بیش از ۱.۵ میلیون نفر از زائران و عاشقان و دلدادگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت در اماکن متبرکه رضوی بودند.

به گزارش فکرشهر به نقل از تسنیم، امین بهنام با بیان اینکه دهه کرامت سال 1402 که با شعار «همه خادم الرضاییم؛ خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی» از 31 اردیبهشت ماه آغاز شد، برای حرم مطهر رضوی از برکات فراوانی برخوردار بود، اظهار داشت: همزمان با شب و روز میلاد پربرکت حضرت امام رضا(ع) شاهد تشرف خیل عظیمی از زائران و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت به صحن و سرای نورانی حضرت شمس الشموس بودیم.

وی اضافه کرد: همزمان با آغاز شب میلاد امام رضا(ع) از ساعت 17 عصر روز میلاد تا ساعت 18، بیش از 1.5 میلیون زائر برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف و از خدمت رسانی خادمان در بخش‌های مختلف رفاهی و خدماتی بهره‌مند شده‌اند.

2 میلیون زائر طی دهه کرامت به مشهد سفرکردند

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی نیز اظهارداشت: طی دهه کرامت امسال از 31اردیبهشت ماه تا 10خرداد ماه کنونی در مجموع یک میلیون و 997هزار و 747هزار زائر وارد مشهدالرضا شدند.

وی افزود: این میزان ورود زائر به مشهدالرضا در مقایسه با مدت مشابه پارسال 40درصد افزایش دارد بطوریکه طی دهه کرامت پارسال یک میلیون و 377هزار و 809زائر وارد مشهد الرضا شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر