جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۱۳۸
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: اعضای بدن مرحوم خیری رضایی از همکاران فرهنگی بازنشسته این شهرستان با رضایت خانواده وی به بیماران نیازمند عضو در بیمارستان شیراز اهدا شد.

به گزارش فکرشهر،ضرغام مردانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعضای بدن این همکار بازنشسته فرهیخته، دلسوز و گرانقدر که عمر با برکت خود را در مسیر مقدس تعلیم، تربیت و بالندگی فرزندان این مرز و بوم صرف کرد، به نیازمندان اهدا شد تا بار دیگر شاهد ترجمان درس ایثار و فداکاری در میان این قشر خدوم و شریف باشیم.

وی افزود: مرحوم رضایی عاشقانه و متعهدانه معلمی کرد و درس پایانی‌اش ایثاری ماندگار و بخشیدن ادامه زندگی به دیگران شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه تصریح کرد: جامعه فرهنگیان، معلمان و دانش‌آموزان گناوه ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده این همکار فرهیخته، اهدای عضو را عملی ارزشمند دانسته که بارها در جامعه فرهنگیان تکرار شده است.

وی خطاب به خانواده مرحوم رضایی گفت: بدون شک تصمیم‌گیری درباره اهدای عضو کار بسیار دشواری است اما بهترین اقدام را انجام دادید و به چشمان نگران خانواده‌ها، نور امید هدیه کرده تا این کار نیک و خداپسندانه هرگز از یادها نرود.

مدیر آموزش و پرورش گناوه یادآور شد: اعضای بدن زنده یاد امیرحسین فروتن دانش‌آموز دبستان حسابی این شهرستان در اردیبهشت امسال که بر اثر یک حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، پس از تشخیص پزشکان و رضایت والدین، به بیماران نیازمند عضو در بیمارستان شیراز اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر