جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۱۶۹
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: مدیر تیم خادم یاران رضوی اعزامی به بوشهر گفت: ۵۰۰ برنامه با حضور خادمان رضوی در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد معدولیت ضمن قدردانی از خدمات ارزنده خدام حرم رضوی در نقاط مختلف استان بوشهر، اظهار داشت: به برکت وجود پرچم امام هشتم (ع) و با پیگیری خدام و عنایت مسئولین، زمینه لازم برای هشت روز مرخصی سربازان زندان‌های برازجان و بوشهر و هشت روز مرخصی تشویقی برای تمامی سربازان فراجا استان بوشهر فراهم شد.

مدیر تیم خادم یاران رضوی اعزامی به بوشهر با تقدیر و تشکر از مهمان‌نوازی مردم و مسئولان استان بوشهر در دهه کرامت ابراز داشت: با تلاش اعضای کاروان زیر سایه خورشید و همکاری خادم یاران و یاوران رضوی استان بوشهر برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و دیگر بخش‌ها به جامعه هدف ارائه شد.

مدیر تیم خادمان حرم مطهر رضوی اعزامی به بوشهر گفت: جشن‌های دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا علیه‌السلام در استان بوشهر آغاز و بیش از ۵۰۰ برنامه برگزار شد.

معدولیت در پایان از خادم یاران رسانه استان بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهی انتظامی استان بوشهر و شهر دیلم، امام جمعه برازجان و رئیس زندان برازجان و قاضی دادگستری برازجان برای همکاری در برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر