جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۱۷۹
جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اعزام سه هزار زائر مرقد حضرت امام (ره) از این استان به منظور شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ عبدالهادی صبحانی‌خواه روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده این شمار زائر از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر در قالب ۱۱ کاروان و با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

وی افزود: این شمار عاشق دل داده حریم کوی یار بوسیله ۱۲۰ دستگاه خودرو جمعی به مدت سه روز اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه در ۲ سال گذشته به سبب شرایط کرونایی مراسم ۱۴ خرداد بسیار محدود برگزار می‌شد اظهار کرد: بر اساس سیاست‌گذاری‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در کشور، مراسم ویژه‌ای در تهران برگزار می‌شود.

صبحانی‌خواه گفت: اعزام سوگواران به مرقد حضرت امام (ره) از استان بوشهر طوری برنامه‌ریزی‌ شده که زایران اماکن مذهبی شامل مرقد شاهچراغ (ع)، حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران در طول مسیر نیز زیارت می‌کنند.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد امام (ره) و شهدا باید با دقت، توجه و همراه با فکر صورت گیرد زیرا استفاده بهینه از این برنامه‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف عالی انقلاب و نظام راه‌گشا و حلال مشکلات باشد.

وی اظهار کرد: حضور زائران مرقد امام راحل در ۱۴ خرداد تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر