جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست ورزش و جوانان استان بوشهر:
کد خبر: ۱۴۰۲۴۳
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، زمین چمن و سالن ورزشی بندر ریگ طی دو ماه ساماندهی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، یاسر جمالی صبح شنبه در بازدید از اماکن ورزشی بخش ریگ اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی بخش ریگ اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی رفع مشکلات ورزشگاه بندر ریگ را یکی از برنامه‌های مهم دانست و خاطرنشان کرد: دستور ویژه و ضرب العجل ۲ ماهه برای رفع نواقص و تأمین تجهیزات و نیازمندی‌های سالن ورزشی و زمین چمن ابلاغ شده است.

جمالی در بازدید از زمین چمن بزرگ این مجموعه و سپس از سالن چند منظوره این بخش تاکید کرد: برای تعمیر و تجهیز زمین چمن و سالن ورزشی در حال تأمین اعتبار هستیم و برای تأمین تجهیزات اماکن ورزشی از جمله تجهیز سالن چند منظوره اعتبارات ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: تأمین اعتبار و خرید تجهیزات برای نصب روشنایی، سیستم سرمایشی و نصب کفپوش سالن ورزشی چند منظوره و تأمین اعتبار، خرید و نصب تشک ورزشی سالن ورزش‌های رزمی آقایان از دیگر برنامه‌ها است.

وی افزود: رنگ آمیزی سکوی‌های تماشاگران زمین چمن، جدول کشی رینگ دور زمین چمن به طول ۴٠٠ متر، تأمین اعتبار، خرید و و نصب صندلی سکوهای تماشاگران زمین چمن، خرید و نصب تیرک دروازه زمین چمن، خرید و راه اندازی تجهیزات اداری، تسریع در روند عملیات اجرایی ساخت اتاق پمپاژ آب و رنگ آمیزی فنس پیرامون زمین چمن و محوطه سازی از اقدامات است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر