پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۲۷۲
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: اندیشه‌های انقلابی و آزادی‌خواهانه امام راحل در جهان گسترش پیدا کرده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرتیپ علی رزمجو صبح شنبه در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام راحل اظهار داشت: امام خمینی (ره) امامی فقیه و فرزانه، عارفی آگاه، فیلسوفی شجاع و سیاستمداری بی همتا در عصر خود به شمار می‌رفت.

وی اندیشه‌های آزادی‌خواهانه و انقلابی امام راحل را در افکار جهانیان طنین انداز دانست و اذعان کرد: اندیشه‌های امام خمینی (ره) اندیشه‌هایی تحول گرا و انقلابی در کشور ایران و تمام کشورهای مسلمان جهان به شمار می‌رود.

سردار رزمجو یکی از ویژگی‌های شاخص امام راحل را در خدا محوری و رهایی کشور از سلطه شوم مستکبرین جهان خواند و تصریح کرد: امام خمینی (ره) با روحیه انقلابی و استکبار ستیز خود کاخ‌های سلطه را در هم کوبید و انقلابی را از خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با تکیه بر اندیشه‌های اسلامی و شیوه‌ها و ابزارهای مناسب فرهنگی این انقلاب را در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های امام راحل در حال گسترش است گفت: اندیشه‌های تحول گرای امام خمینی (ره) به دلیل برخورداری از معنای علمی، اسلامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هرگز در تاریخ کنار نخواهند رفت و همچنان در جهان گسترش می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر