جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۳۱۰
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: تمامی دستگاه‌های متولی اوقافت فراغت شهرستان برای ارایه برنامه‌های پیش بینی شده فصل تابستان هماهنگی لازم داشته باشند و به موقع به اطلاع عموم شهروندان بویژه والدین و دانش آموزان برسانند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمدامین خلیجی روز شنبه در اولین جلسه کارگروه ساماندهی امور جوانان و نوجوانان این شهرستان اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، نوجوانان و کودکان در تابستان و بعداز پایان سال تحصیلی یکی از نیازهای اساسی است که می‌طلبد کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط با هماهنگی همدیگر، برنامه‌های خود را در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی، فرهنگی، مذهبی، تفریحی، ورزشی و هنری تدوین و به نحو مطلوب اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: مکان برگزاری اردوهای تفریحی پس از اتمام دوره اوقات فراغت از بین هنرآموزان، دانش آموزان، کودکان و نوجوانان با همکاری دستکاه‌های ذی‌ربط و هماهنگی دبیرخانه کارگروه اوقات فراغت شهرستان مشخص شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم تصریح کرد: تشویق دانش آموزان، کودکان و نوجوانان از حضور در دوره‌های مختلف اوقات فراغت و حضور مسئولان در بین آنها بمنظور ایجاد انگیزه بیشتر و پیشنهاد اهدای هدایا به اعضای پرتلاش دوره ها در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: شروع دوره‌های اوقات فراغت متناسب با اتمام سال تحصیلی و امتحانات در مقاطع مختلف تحصیلی و برگزاری کلاس ها و برنامه‌ها در بازه زمانی تعیین شده اوقات فراغت سراسر کشور باشد.

خلیجی گفت: از ظرفیت آموزش پرورش، پایگاه‌های محلات مساجد، کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن‌ها و هیات‌های ورزشی در قالب اوقات فراغت استفاده شود.

وی بیان کرد: کلیه برنامه‌های اوقات فراغت به دبیرخانه کارگروه اعلام شود و جمع بندی نهایی برنامه‌ها و تجلیل از مربیان و کودکان و نوجوانان و کارآموزان در پایان کلاس ها در یک همایش مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: بخشداران و دهیاران در جهت فراهم شدن برگزاری برخی دوره‌های آموزشی در قالب اوقات فراغت در روستاها با اولویت روستاهای پرجمعیت در هر ۲ بخش مرکزی و امام حسن همکاری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر