پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۳۲۰
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: در راستای تحقق یکی از مطالبات دیرینه شهروندان محلات جنوبی، سایت پسماند شهرداری بندر بوشهر به خارج از محدوده شهر منتقل می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فرشید کارمزد شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بودجه سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه احداث سایت جدید پسماند شهر بوشهر اختصاص یافته که این پروژه اکنون در فرایند مقدماتی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: در انتقال سایت دفن پسماند بوشهر و احداث مرکز جدید، رعایت استانداردهای زیست‌محیطی در بالاترین سطح ممکن در اولویت جدی شهرداری است. کارمزد آغاز عملیات احداث ساختمان استراحتگاه شامل مکان استراحت، نمازخانه و حمام برای پاکبانان بوشهری را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای سازمان مدیریت پسماند عنوان کرد.

وی گفت: با توجه به آغاز روزهای گرم تابستان، از شهروندان انتظار داریم در نهایت تعامل و مساعدت با پاکبانان باشند و از ریختن آشغال در معابر خودداری کنند تا سختی و مشقت آنان در این فصل دوچندان نشود.

وی اضافه کرد: همچنین ریختن زباله در سطل‌های جانمایی شده در معابر، اهتمام جدی برای گذاشتن زباله‌ها درب منزل در ساعت تعیین شده (ساعت ۲۱)، مشارکت در طرح تفکیک از مبدا پسماند و جداسازی پسماندهای خشک و تر می‌تواند راهگشا باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر خاطرنشان کرد: آغاز عملیات پروژه بهسازی و احداث سوله‌های جدید در پناهگاه ساماندهی سگ‌های بلاصاحب و همچنین خرید مخازن زباله ۶۶۰ لیتری از دیگر برنامه‌های در دست اقدام سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر