پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۴۰۹
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند،گفت: باید تمام توان و انرژی خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندیم و بویژه در دیدار بدون واسطه باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی زاده یکشنبه شب در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مردم استان بوشهر با گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و تبیین ابعاد مختلف این قیام، امری لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم تسهیل ارتباط مستقیم مردم با مسئولان خاطر نشان کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید تمام توان و انرژی خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندیم و بویژه در زمینه دیدار بدون واسطه باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: تسهیل ملاقات چهره به چهره مردم و مدیران، سبب می‌شود که مسئولان، بدون واسطه با معضلات و دغدغه‌های مردم آشنا شده و راهکار ارائه کنند.

در این ملاقات عمومی، ۱۷ نفر از مردم استان بوشهر از شهرستان‌های مختلف، مشکلات خود را در حوزه‌های درمان، مسکن، وام بانکی، اشتغال، آموزش، سرمایه‌گذاری و … مطرح و استاندار نیزدستورات لازم را به مدیران مرتبط حاضر در جلسه صادر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر