جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت 409 طرح عمرانی دراستان بوشهر که با سرمایه گذاری 309 میلیارد تومان اجرا شده است به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۴۰۴۲
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت 409 طرح عمرانی دراستان بوشهر که با سرمایه گذاری 309 میلیارد تومان اجرا شده است به بهره‌برداری می‌رسد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری، با گرامیداشت هفته دولت و یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر اظهار داشت: شهیدان گران قدر رجایی وباهنر از مهم‌ترین مصادیق پیاده سازی اندیشه‌ دولت خدمتگزار درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند وبه همین سبب درتاریخ این کشور جاودانه شدند.
\n 
\nوی، با بیان اینکه فرایند توسعه دراستان بوشهر در دستور کار خدمتگزاران قرار دارد تصریح کرد: دراستان بوشهر خدمتگزاران مردم مصمم به تسریع در فرایند توسعه استان هستند که دراین راستا مجموعه طرح‌های امید اجرایی شده است که زمینه افزایش شور ونشاط اجتماعی، اشتغال پایدار، بهبود فضای کسب و کار، تقویت زیرساخت‌ها و توسعه متوازن استان بوشهر را فراهم می‌کند.
\n 
\nاستاندار بوشهر با اشاره به بهره‌برداری از 409 طرح عمرانی دراستان بوشهر بیان کرد: این طرح‌ها که در حوزه‌های مختلف در 10 شهرستان استان بوشهر اجرا شده 309 میلیارد تومان اعتباردربرداشته است.
\n 
\nسالاری با اشاره به اینکه بیشترین طرح‌ها در زمینه طرح‌های برقرسانی، آبرسانی و راهسازی است تصریح کرد: بیشترین پروژه درشهرستان بوشهر با 36 پروژه وبا اعتبار 894 میلیارد ریال اجرا شده است.
\n 
\nوی، از آغازاجرای 105 پروژه در هفته دولت دراستان بوشهرخبرداد و گفت: این طرح‌ها با اعتبار یک‌هزارو 207 ریال آغاز می‌شود.
\n 
\n استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح‌های متعدد دیگری از تصمیم‌های سفر دولت تدبیر و امید به استان بوشهر اجرا می‌شود بیان کرد: طرح خروجی دوم شهربوشهر از طرح‌هایی است که اعتبار آن مصوب شده است که عملیات اجرایی آن درشهریور ماه آغاز می‌شود.
\n 
\nسالاری با بیان اینکه بزرگراه گناوه به دیلم تکمیل می‌شود گفت: این طرح که به سبب آمار بالای تصادفات جاده‌ای عملیات اجرایی آن آغاز شده باید تا پایان امسال تکمیل شود.
\n 
\nوی با بیان اینکه بزرگراه برازجان به گناوه روند اجرایی مطلوبی دارد اظهارکرد: بخش عمده‌ای از این بزرگراه تا پایان شهریوربجز کمربندی آبپخش به بهره‌برداری می‌رسد.
\n 
\nاستانداربوشهر با بیان اینکه جاده دالکی به کنارتخته به بزرگراه تبدیل می‌شود بیان کرد: این محور بخشی از راه ارتباطی بوشهر - شیراز است که طرح تبدیل این محور به بزرگراه در دستور کار است بگونه‎ای که 700 میلیارد ریال برای اجرای ان مصوب شده است.
\n 
\nسالاری از تامین اعتبار بزرگراه عسلویه و اتصال آن به محور هرمزگان خبرداد وبا اشاره به تکمیل بزرگراه دیر- بوشهر گفت: هم اکنون عملیات ساخت دو قطعه از این بزرگراه آغاز شده که تلاش می‌شود در کوتاه مدت دو قطعه دیگر این محور از سمت شهرستان دیر اجرایی شود.
\n 
\nوی، ساخت خروجی دوم شهر بوشهر با یک‌هزارو 600 میلیارد ریال، تکمیل طرح فاضلاب بوشهر با یک‌هزارو 700 میلیارد ریال اعتبار از پروژه‌های مهم سفر دولت به این استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: در مجموع یک‌هزارو 100 میلیارد ریال در هیئت دولت از اعتبارات سفر دولت به استان بوشهر پیش نویس شده و در دو هفته آینده در جلسه هیئت وزیران تصویب می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر