جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۴۵۷
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: فاز جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، مصدق کشاورزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در طرح جدید کالابرگ الکترونیک مبلغ یارانه برای افراد یاد شده مشروط بر اینکه ۳۲۰ هزار تومان از مجموع یارانه ۴۰۰ هزار تومانی را به خرید اقلام تعیین شده اختصاص دهند، افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: ۱۱ قلم کالای تعریف شده در مرحله جدید کالابرگ الکترونیک شامل برنج، روغن، ماکارونی، ماست، پنیر، گوشت قرمز، گوشت منجمد و حبوبات است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشار تصریح کرد: افراد مددجو با نصب اپلیکیشن "شما" بر روی گوشی‌های هوشمند و یا شماره گیری کد #۱۴۶۳*۵۰۰* روی گوشی‌های معمولی می‌توانند علاوه بر فعال سازی یارانه اختصاص یافته به خود نسبت به شناسایی نزدیک‌ترین مراکز فروشگاهی هدف طرح اقدام کنند.

کشاورزی ادامه داد: مزیت مهم طرح جدید کالابرگ الکترونیک اختیاری بودن آن است و هیچ اجباری برای برخورداری از این افزایش ۸۰ هزار تومانی یارانه وجود ندارد.

وی گفت: افراد مشمول این طرح می‌توانند یک ماه زودتر از موعد پرداخت، یارانه خود را به صورت کالابرگ خریداری کنند.

کشاورزی عنوان کرد: طرح ملی کالابرگ الکترونیک در مراحل جدید نیز تمام سه دهک پایین درآمدی جامعه را در بر می‌گیرد.

وی یادآور شد: دهک‌بندی براساس آمار و آخرین یارانه پرداختی به افراد بوده و براین اساس برای تعیین دهک، افراد هیچ نیازی به مراجعه به نهادها و ارگان‌های ذیربط وجود ندارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر