جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۵۴۶
سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان با ۴۷، برازجان و خورموج مراکز شهرستان های دشتستان و دشتی با ۴۵ و بوشهر با ۴۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در این استان داشتند.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: براساس داده‌های هواشناسی، بوشهری‌ها گرم‌ترین روز از ابتدای سال جاری تاکنون را در روز گذشته تجربه کردند.

وی افزود: از ابتدای هفته جدید نیز با جنوبی شدن جهت وزش باد، دمای هوای در استان بوشهر همچنان افزایشی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: تا اوایل هفته آینده غبار محلی و در اواسط روز گاهی وزش باد، از پدیده‌های غالب در استان بوشهر است و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک در زمان افزایش سرعت وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

مساعدی ادامه داد: همچنین در این مدت از ظهر تا اوایل شب باتوجه به افزایش سرعت وزش باد، دریا برای ساعت‌هایی مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در ساعت‌هایی از ظهر همراه با افزایش سرعت وزش باد و فردا در برخی مناطق با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در ساعت‌هایی از ظهر تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعت‌هایی از ظهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

‌مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۴۰ دقیقه بامداد، مد ساعت ۰۹:۵۵ و جزر دوم ساعت ۱۷:۵۴ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر