سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۲۲
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از طراحی و اجرای مجموعه ورزشی چند منظوره در برازجان خبر داد و گفت: مشکلات فضاهای ورزشی برازجان رفع می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، یاسر جمالی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با اعضای شورای شهر برازجان اظهار داشت: رفع مشکلات و مسائل مرتبط با ورزش و جوانان شهر برازجان با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع ورزش از دیرباز در برازجان و تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی این شهر بیان کرد: در صدد هستیم از محل اعتبارات ۱۴۰۲ برای دشتستان یک مجموعه ورزشی چند منظوره و در خور جامعه ورزش این شهرستان طراحی کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص تجهیز و نظارت بر تأسیسات اماکن ورزشی گفت: در این خصوص بررسی دقیقی انجام خواهد شد و پس از گزارش و برآورد هزینه‌ها بر اساس اولویت‌ها در اولین فرصت اقدامات لازم برای تجهیز و تعمیر سالن‌های ورزشی انجام می‌شود.

وی تأمین دستگاه‌های خنک کننده برای سالن‌های ورزشی را یک ضرورت دانست و گفت: در این خصوص نیز برنامه ریزی شده و با تأمین اعتبار بزودی خنک‌کننده سالن‌های امام خمینی (ره) و سالن صخره نوردی تجهیز و تعمیر می‌شوند.

در این نشست اعضای شورای شهر برازجان نیز مسائل مختلف ورزشی برازجان را با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در میان گذاشتند ایشان اذعان کردند شورا همواره در کنار ورزش بوده و حتی برای فعالیت‌های ورزشی ردیف بودجه جدا تعریف شده است که انتظار می‌رود این بودجه عادلانه و با نظارت بین تیم‌های ورزشی به ویژه تیم‌هایی که در لیگ‌های برتر هستند تقسیم شود.

احداث پیست‌های استاندارد موتور سواری با توجه به استعداد و علاقه ی‌جوانان برازجان به این رشته‌، استفاده از ظرفیت مطلوب جوانان نخبه و تجلیل از آنها، فراهم کردن زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی مطلوب برای بانوان، برگزاری و تشکیل کلاس‌های مختلف ورزشی در محلات در جهت تقویت ورزش همگانی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر