سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۲۸
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو تریلی و کشف ۲۹۶ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش در شهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی شهرستان عسلویه حسب اخبار واصله و اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله بزرگ مواد مخدر مطلع شده که موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با رصد دقیق محور ورودی استان، خودروی کامیون کشنده ولوو مورد نظر شناسایی و توقیف شد که به منظور بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال یافت.

سردار سوسنی تصریح کرد: مأموران در بررسی دقیق ۱۰۸ کیلوگرم تریاک و مقدار ۱۸۸ کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این راستا دو نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: برخورد با سوداگران را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی افزود: از اولویت‌های فراجا در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ است که در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سردار سوسنی افزود: از شهروندان نیز می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر