سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۳۰
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با رایزنی‌های متعدد با مدیران ارشد وزارت نفت؛ فرایند جذب ۸۵۸ نفر از جوانان بومی تحصیل‌ کرده استان در مشاغل فنی پالایشگاه‌های این مجتمع آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد باهوش روز چهارشنبه در گفت‌ و گو خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار است که فرایند جذب نیروها در مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت ۱۰۰ درصد بومی انجام می‌شود.

وی افزود: جوانان تحصیل‌کرده رشته‌های فنی در استان بوشهر با همکاری دانشگاه خلیج فارس از طریق برگزاری آزمون برای اشتغال در پالایشگاه‌های ۱۳ گانه این مجموعه بکارگیری و جذب می‌شوند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی یادآورشد: جوانان کارآمد و خلاق استان بوشهر دارای مدارک فنی در رشته‌های HSE ، تعمیرات، بهره‌برداری و بازرسی فنی می‌توانند در این آزمون که تاریخ برگزاری آن اعلام می‌شود شرکت کنند.

باهوش افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال جاری مبنی بر" مهار تورم و رشد تولید"، تمام تلاش خود را در زمینه رشد تولید پایدار و اشتغال جوانان پرتلاش بومی استان بوشهر بکار گرفته و در این مسیر حرکت می‌کند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بر همین اساس، تیم راهبری از ابتدا تا انتهای فرایند این جذب با حضور نماینده استاندار بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تشکیل شده تا تمامی مراحل و اقدامات جذب نیروهای بومی استان با هماهنگی استاندار انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر