جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۴۰
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۶

فکرشهر: بزرگراه سرتل – تنگک مزین به نام شهید بیژن گرد با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار و به طول ۳.۳ کیلومتر با حضور معاون وزیر کشور و شماری از مسئولان استانی در بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، شهردار بوشهر چهارشنبه شب در این آیین اظهار کرد: اکنون اجرا پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، شهرسازی و همچنین تملک و بازگشایی معابر در جای جای شهر بوشهر محقق شده که این روند همچنان با جدیت تداوم می‌یابد.

حسین حیدری افزود: دولت مظلوم واقع شده است عملکرد دولت شفاف اطلاع رسانی نشده و حتی سیاه نمایی‌های بسیاری انجام می‌شود.

وی گفت: با چنین شرایطی باید با جهاد تبیین اقدام‌های ارزشمند انجام شده و در کوتاه مدت اطلاع رسانی شود هر چند که خود مردم نیز از اقدام‌های انجام شده اطلاع لازم و کافی دارند.

حیدری یادآور شد: در دوران دفاع مقدس امام راحل حضور در جبهه را واجب کفایی دانستند ولی اکنون رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را به واسطه تهاجم گسترده دشمن و همچنین ایجاد ناامیدی به عنوان واجب عینی معرفی کردند.

شهردار بوشهر اظهار کرد: شهرداری بوشهر در ۲ سال گذشته ده‌ها پروژه را به بهره‌برداری رسانده و در اکثر پروژه‌ها براساس مدت پیمان عمل شد و چنانچه تاخیری رخ داده نیز ناخواسته بوده است.

حیدری بیان کرد: برای نمونه برای اجرا پروژه بزرگراه سرتل - تنگک۹۰ تیر برق، معارضان و مشکلات زیادی در قطعه ۷۰۰ متری پروژه وجود داشت و همچنین بارندگی سیل آسا منجر به آسیب جدی به زیرساخت‌ها شد.

وی همچنین با تقدیر از مشارکت نیروگاه اتمی بوشهر در اجرا پروژه یاد شده اظهار کرد: بزرگراه سرتل – تنگک از حیث پدافند غیرعامل و کاهش با ترافیک محلات جنوبی بسیار حائز اهمیت است.

حیدری افزود: امید است نیروگاه اتمی بوشهر در احداث پارک ۱۵۳ هکتاری نیز کمک کند تا آن را عنوان پروژه‌ای شاخص در حوزه گردشگری به مردم هدیه کنیم.

وی یادآور شد: در احداث گذر تحقیقات در بوشهر حد فاصل پارک دانشجو تا بیمارستان سلمان فارسی زیرساخت آن احداث و پیش بینی شده در آینده نزدیک به بهره‌‎برداری برسد.

حیدری ادامه داد: شهرداری بوشهر و سازمان عمران این مجموعه با بهره‌گیری از کارخانه آسفالت شهرداری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی برای آسفالت بزرگراه سرتل – تنگک رقم زد .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر