سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۴۴
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: علی عالی‌نژاد و عبدالمجید مشایخ به عنوان ۲ تن از پیشکسوتان و حامیان ورزش فوتبال در استان بوشهر در آیینی با حضور شماری از مسئولان و ورزش دوستان تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس هیات فوتبال استان بوشهر روز پنجشنبه در این آیین گفت: در ۱۶ سالی که از عمر مجموعه رسانه ورزش می‌گذرد بدون اغراق بیشتر از همه مجموعه‌ها در عرصه‌های فرهنگی و ورزشی نقش آفرینی داشته است.

امیرحسین محتشم افزود: رسانه ورزش از زمان تاسیس تاکنون کارهای فاخری انجام داده و اینکه سالانه بیش از ۵۰ برنامه تجلیل از فعالان بخش های مختلف دارد شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: تجلیل و تقدیر از علی عالی نژاد و محمد مشایخ به عنوان مفاخر و پیشکسوتان عرصه فوتبال بدین معنی نیست که استان بوشهر تنها این بزرگان را در حمایت از ورزش دارد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: در سه سال گذشته شرایط مناسبی پیش روی هیات فوتبال نبوده، بر همین اساس تا شهریورماه از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال استان به نحو ویژه تقدیر می شود.

محتشم یادآور شد: در شهرستان‌های مختلف استان هر کدام از حامیان و بزرگان ورزش نماد مشخصی دارند که در تنگستان علی عالی نژاد، در دشتی خانواده منفرد و در بوشهر بزرگان متعددی هستند که به نام بزرگان فوتبال و حتی پدر ورزش آن شهرستان شناخته می شوند.

وی افزود: قدرت فوتبال در همه جا مبرهن بوده که این نشان از نقطه قوت فوتبال و تاثیرگذاری بالای این رشته ورزشی است.

محتشم بیان کرد: در فوتبالیست‌ها نگاه و سلایق مختلف سیاسی وجود دارد ولی در هر کانون و تجمعی هیچگاه به چیزی جز اتحاد و همدلی فکر نمی‌کنند که این نیز از مواهب این رشته پرطرفدار است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: علی عالی‌نژاد و عبدالمجید مشایخ همواره الگویی در حمایت و پشتیبانی از رشته پرطرفدار فوتبال هستند.

غلامحسین کرمی افزود: به عنوان نمونه وقتی علی عالی نژاد تیم فوتبال کارگر بنه گز را بنا نهاد تیم‌های دیگری نیز به واسطه بروز و ظهور این تیم روستایی در شهرستان شکل گرفتند.

وی ادامه داد: اکنون فوتبال در استان بوشهر و بویژه شهرستان تنگستان جایگاهی رفیعی دارد که این موقعیت را باید مدیون بزرگان و پیشکسوتان این رشته ورزشی باشیم.

کرمی ادامه داد: در همین راستا و با هدف رونق بیشتر رشته فوتبال عملیات اجرایی چند زمین ورزشی فوتبال در شهرستان‌های دشتی و تنگستان اجرایی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر