سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۴۹
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه برخورداری و استفاده از مواهب الهی حق مردم است، ‌گفت: نیروی انتظامی امسال برنامه های ویژه برای پایش و رصد ناهنجاری های اجتماعی در سواحل استان های شمالی دارد.

به گزارش «فکرشهر»، ‌سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: اولویت های کشور در حوزه انتظامی برنامه ریزی و تدوین شده است که این برنامه ها در مازندران و ۲ استان شمالی دیگر که موضوع گردشگر و سواحل دریا را دارند ویژه تر دیده شده است.

به نوشته ایرنا، وی ادامه داد:‌ اعتقاد داریم مردم از فضا و مواهب طبیعی استان بهره بگیرند و مردم انتظار دارند این بهره برداری از مواهب الهی با توجه به رعایت هنجارها باشد.

سردار رادان گفت:‌ به همین منظور قرار است برنامه ویژه در این بخش تحت پایش و رصد قرار بگیرد و سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان توجه و کمک شده است.

خبری از بودجه ملی برای نیروی انتظامی مازندران نیست

همچنین نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه گفت: دولت در تامین دوربین نظارتی برای پایش تصویری و تکمیل تجهیزات نیروی انتظامی در مناطق شهری و روستایی همراهی و کمک لازم را داشته باشد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی افزود :‌ استان مازندران هم نیاز به بودجه ملی دارد و هم تعداد نفرات نیروهای انتظامی استان باتوجه به حجم بالای کار در حوزه مدیریت امنیتی و اخلاقی باوجود آزادشدن سواحل دریای خزر دارد باید افزایش یابد.

وی ادامه داد :‌ اینکه مازندران با بودجه استانی خدمات ملی ارائه می‌دهد را بارها تکرار کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه که در اکثر اوقات جمعیت میلیونی مسافران در این استان حضور دارند، ‌ گفت: برغم ارائه این میزان خدمات ملی از سوی نیروی انتظامی مازندران اما از اختصاص بودجه ملی خبری نیست.

وی با بیان اینکه امنیت مسئله مهمی است، افزود : خوشبختانه نیروی انتظامی در مازندران در برخورد با دو مسئله کرونا و اغتشاشات موفق عمل کرد و با رافت و اخلاق نقش آفرینی کرد، امیدواریم شاهد امنیت و عدالت بیشتر باشیم.

امام جمعه ساری با اشاره به شعارهای پیامبران در زندگی افزود: توحید و مبارزه با شرک و دیگری عدالت و مبارزه با ظلم از جمله شعارهای مهم پیامبران بوده است، شما هم سرباز امنیت هستید، حفظ امنیت در مقابل عوامل مخل امنیت و سرقت و موارد دیگر مهم است، مازندران به‌دلیل وجود زمین، زراعت و باغ، نیاز به حفظ امنیت مزرعه و منزل دارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه امیدواریم فرمانده انتظامی کشور در بازه های زمانی بیشتری برای سرکشی وضعیت مازندران در این استان حضور یابند، گفت: استان ما فرصت‌های بسیار زیادی دارد در کنار هر فرصتی ممکن است شاهد سلسله حواشی مختلف باشیم همین بحث ورود ۲۰ میلیونی گردشگران در مدت ۲۰ روز ۹۰درصد فرصت و ۱۰ درصد تهدید در پی دارد که امیدواریم نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از جمله نیروی انتظامی با تعامل با هم عمل کنند تا شاهد فعالیت‌ها و آثار بهتری از عملکردها به‌خصوص در فصل تابستان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر