سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۵۸
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: تفاهم نامه ساخت یک باب مدرسه در روستای کوری حیاتی شهرستان جم باحضور خیرمدرسه ساز علی مصلحی پور، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر و فرماندار شهرستان جم به امضاء رسید.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علی مصلحی پور خیّر مدرسه روستای کوری حیاتی گفت:به ضرورتی که در منطقه‌ی خود احساس کردم، با همکاری فرماندار جم برای ساخت این مدرسه و فراهم نمودن تحصیل دانش آموزان گام برداشتم.
 
مدرسه روستای کوری حیاتی از بخش مرکزی شهرستان جم در استان بوشهر با ۶ کلاس درس و زیربنای ۷۵۰ متربع با اعتباری بیش از  ۸۰ میلیارد ریال ساخته می شود تا بیش از ۱۲۰ دانش آموز درفضایی ایمن و نوساز تحصیل کنند.
 
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان هم بیان کرد: همه افرادی وخیّرینی که با دانش و کمک‌های مالی خود اعلام آمادگی می‌کنند و دراین راه حرکت می‌کنند همواره قدردان آنان هستیم و ساخت  درمانگاه، مسجد، مدرسه هرکدام برکت و معنویت خاص خود را دارند، اما مدرسه موجب فراهم شدن علم آموزی و ادامه تحصیل و رشد چند نسل ازدانش آموزان خواهد شد.
 
ابراهیم احمدی بیان کرد: در شهر‌ها خیرین و مردم علاقمند به مشارکت در ساخت مدارس با مشارکت ۵۰ درصدی و در روستا‌ها ۳۰ درصدی در هزینه‌ ساخت آن می‌توانند کمک کنند و نام گذاری مدارس نیز برعهده خیرین است.
 
وی افزود: در ساخت مدارس از طرح تا نظارت واجرای آن براساس قوانین نظام مهندسی تلاش می‌شود چرا که مدارس از ساختمان‌هایی هستند که در برابر حوادث پیش بینی نشده باید ایمن و منطبق بر استاندار‌های ساخت وساز در حوزه ساختمان باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر