جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۶۸
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: رییس جمهور گفت: ما به این که دوستان عزیز امروز محصول موشکی را تولید می‌کنند که دنیا را خیره می‌کند افتخار می‌کنیم. 

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی که در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، در جشن احیای ۲۲۰ واحد راکد صنعتی و تولیدی در آذربایجان شرقی گفت: ساخت موشک افتخار است. ما به این که دوستان عزیز امروز محصول موشکی را تولید می‌کنند که دنیا را خیره می‌کند افتخار می‌کنیم، ولی تولید قدرت فقط ساخت موشک نیست.

رییس جمهور تاکید کرد: شما هم با احیای صنایع و راه انداختن واحدهای راکد تولید قدرت کردید. 

رئیسی به بیان این که کشور نیازمند کارخانه‌های عظیم ماشین‌سازی صنعتی است گفت: تولید ۱۳۰۰ ماشین در سال گذشته و افزایش آن به ۲۰۰۰ ماشین در سال جاری خبر خوبی است. صنعت ما نیازمند چنین شرکت‌های عظیم ماشین‌سازی است که بتواند ماشین‌های مورد نیاز صنعتی را تولید کند و در اختیار صنایع مختلف قرار دهد.

رئیس جمهور تاکید کرد: ماشین‌سازی تبریز علاوه بر خود، بسیاری از کارخانه‌های کشور را تجهیز و نوسازی می‌کند.

وی با بیان این که مأموریت دولت سیزدهم حمایت مالی، حمایت حقوقی و قضائی از شرکت‌های تولیدی است تاکید کرد: شرکت‌های تولیدی را مجهز کنید و نگران آینده نباشید که چه خواهد شد. دولت پشتیبان تولید و شرکت‌های تولیدی است. تلاش می‌کنیم حقوق کارگران و تولیدکنندگان ضایع نشود. مهار تورم را با رشد تولید دنبال می‌کنیم نه مهار رکود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر