جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۴۰۶۸۲
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: سخنگوی هواپیمایی ایران ایر گفت: پرواز امروزِ مشهد- جده به دلیل یک نقص فنیِ خاص با درایت خلبان به جای بازگشت به ایران در فرودگاه مدینه النبی فرود آمد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، «حسام قربانعلی» پنج شنبه شب در گزارشی از آمار انتقال حجاج به سرزمین وحی، درباره نقص فنی در پرواز زائران مشهدی به خبرنگاران گفت: مسافران پرواز مشهد- جده در سلامت کامل به سر می‌برند و ‌بعد از فرود هواپیما در فرودگاه مدینه النبی به زیارت قبر پیامبر مشرف شدند.

سخنگوی هواپیمایی ایران ایر ادامه داد: بعد از تشخیص خلبان درباره نقص فنی هواپیما، این پرواز به جای بازگشت به آسمان کشور و برای جلوگیری از سرگردانی حجاج به سمت فرودگاه مدینه النبی تغییر مسیر داد و به جای جده در مدینه فرود آمد.

قربانعلی افزود: مسافران با هماهنگی معاونت بازرگانی هما و سازمان حج و زیارت بدون مشکل در فرودگاه مدینه پذیرش و به هتلی در مدینه منوره هدایت شدند و سپس به مرقد رسول الله(ص) رفته و همگی در سلامت کامل هستند.

وی گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکنون با انجام ۱۷۶ پرواز حدود ۴۳ هزاز زائر را به سرزمین وحی اعزام کرده است.

سخنگوی ایران ایر ادامه داد: میانگین تاخیرات پروازهای حج هما نیز تاکنون ۳۰ دقیقه بوده و همزمان بخش عمده از پروازها با تعجیل همراه بوده است.

به گفته قربانعلی امروز (پنج شنبه ۱۸ خرداد) به طور کلی ۱۷ پرواز به سمت مکه و مدینه انجام شده که در ایمنی کامل مسافران را به سرزمین وحی منتقل کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر