جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۷۱۱
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: امام جمعه عسلوی به اشاره به برخی موفقیت‌های دولت گفت: دستاوردهای دولت انقلاب اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: در روایت داریم که اگر گناهانتان کم باشد و ثواب هم کم داشته باشید عیبی ندارد.

وی اضافه کرد: امام صادق (ع) در این زمینه مثالی می‌زنند و می‌فرمایند که چنانچه درختی میوه داشته باشد ولی میوه آن کم باشد ولی میوه‌اش سالم شیرین و خوشمزه باشد بهتر از درختی است که میوه زیاد داشته باشد شاخه‌های آن از میوه سنگین باشد ولی میوه تلخ و فاسد باشد و خوشمزه نباشد.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: خداوند هم می‌فرماید ما در روز قیامت بندگان خدا که اعمالشان را عرضه می‌دارند خیلی از اعمالشان مثل غبار محو می‌شود، چیزی به دردشان نمی‌خورد و چیزی به صاحبش نمی‌رسد؛ نماز می‌خوانند و روزه می‌گیرند ولی ثوابی حساب نمی‌شود.

وی با بیان فرازهایی از سخنان رهبر انقلاب در روز ۱۴ خرداد گفت: رهبر انقلاب فرمودند حضرت امام سرآمد بود، امام زنده است و با ما حرف می‌زند ما راه طولانی در پیش داریم و نیاز به توصیه‌های امام داریم. بزرگترین توصیه امام ادامه دادن راه او و نگهبانی از میراث او است.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: رهبر انقلاب فرمودند جوانان توجه داشته باشند دشمنی استکبار با ملت ایران با عقب نشینی موضعی از بین نمی‌رود. بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر در بعضی موارد عقب نشینی کنیم دشمنی آنها کم می‌شود، این فکر خطا است چراکه بعضی عقب نشینی ها باعث شد آنها جلو بیایند و ما باید قدم‌های محکم برداریم.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب بر ایمان و امید تاکید کردند. فرمایشات آقا باید آویزه گوش ما باشد. ایشان فرمودند هر ایرانی که ایران را دوست دارد و منافع ملی را دوست دارد به دنبال بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی و تقویت جایگاه بین المللی ایران در جهان است باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند.

امام جمعه عسلویه درباره دستاورد مهم موشک فتاح بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و دوستانشان به هم ریختند و از این دستاورد مغضوب شدند. رسانه‌های صهیونیستی به توان این موشک اذعان و اعتراف کردند حتی آمریکا قادر به این فناوری نیست و فقط سه کشور ایران، روسیه و چین دارند.

وی تاکید کرد: هیچ سامانه‌ای قادر به رهگیری این موشک نیست. این دستاورد کار جوانان مؤمن مغزهای متفکر و انقلابی است دشمنان به خاطر این پیروزی می‌سوزند. تحلیل گران نظامی صهیونیستی از قدرت این موشک نگران هستند. این هشدار به رژیم صهیونیستی است که عربده نکشند و اگر یکی بزنند ده تا می‌خورند.

امام جمعه عسلویه افزود: این دستاوردهای نظامی در دولت انقلابی انجام شد و در سایر زمینه‌ها هم دستاوردهایی این دولت داشته است. بیش از ۲۵۰ کارخانه تعطیل مجدداً راه اندازی شد و بیش ۶۸ هزار نفر در این کارخانه‌ها به کار مشغول شدند.

وی ادامه داد: دربحث خودرو که الان مشکل داریم یکی از این کارخانجات در زمینه خودرو بود که باید به سمتی برویم که مشکل نداشته باشیم.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: موفقیت‌های این دولت را ببینیم. دیپلماسی موفق دولت ارتباطات با همسایگان را ببینیم. آیت الله رئیسی انصافاً تلاش می‌کند و خودشان و همراهانشان زحمت می‌کشند. ما باید کنار دولت باشیم و یاس و نا امیدی نداشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر