شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۷۱۴
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

فکرشهر: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف ۸۲ کیلوگرم تریاک با همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس استان اصفهان در شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ موسی کرمپور بیان کرد: روز پنج‌شنبه در پی کسب اخبار و گزارش رسیده از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان مبنی بر حمل مواد مخدر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر با یک دستگاه کامیون کشنده تریلی از مسیر استان بوشهر به استان‌های مرکزی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با همکاری ماموران شهرستان کنگان مسیر‌های احتمالی تردد خودرو حامل مواد مخدر را به‌صورت نامحسوس مورد رصد و کنترل قرار داده و در نهایت کامیون مورد نظر را شناسایی و درمسیر کنگان به بوشهر در یک عملیات ضربتی توقیف و به مقر انتظامی انتقال دادند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه با بیان اینکه ماموران در بازرسی از قسمت‌های مختلف کابین راننده مقدار ۸۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند، اضافه کرد: در این راستا یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر