جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهرام سلیمی فرد نیز در این مراسم از همراهی و همکاری کارکنان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری در مدت تصدی خود تشکر کرد...
کد خبر: ۱۴۰۷۸
سه‌شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: شهرام سلیمی فرد با پایان ماموریت خود به قوه ی قضاییه برگشت تا علیرضا رهسپار برای چندمین بار در این سال ها، به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان معرفی شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در آیین تودیع سلیمی فرد از این اداره، معاون اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن تشکر از زحمات و تلاش های شهرام سلیمی فرد، علیرضا رهسپار را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان معرفی کرد.

\n\n

اکبر بردستانی، در این مراسم با اشاره به گستردگی حوزه فرهنگ وهنر گفت: همراهی و همدلی تمام همکاران و همچنین ارتباط و همراهی صمیمانه و متقابل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگ موجب بلوغ و رشد و تعالی فرهنگ و هنر خواهد شد.

\n\n

شهرام سلیمی فرد نیز در این مراسم از همراهی و همکاری کارکنان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری در مدت تصدی خود تشکر کرد.

\n\n

علیرضا رهسپار سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان نیز خواستار تعامل و همراهی کارکنان اداره و هنرمندان جهت رشد و توسعه فرهنگی و هنری شهرستان شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این برای چندمین بار در چند سال اخیر است که رهسپار به عنوان سرپرست فرهنگ و ارشاد دشتستان معرفی می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر