جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: احداث دهکده گردشگری بندر گناوه از مصوبات سفر رییس جمهوری که درصدد اجرای آن هستیم درصورت حمایت و پشتیبانی مردم به عنوان مهم ترین مرکز اشتغال نه تنها برای مردم این شهرستان بلکه استان در خواهد آمد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در آیین افتتاح و اجرای پروژه های بندر گناوه افزود: از مردم این شهرستان انتظار داریم در نقاطی که قرار است پروژه ای که به توسعه و اشتغال این منطقه کمک کند همکاری با دولت داشته باشند.\n\n
کد خبر: ۱۴۰۸۱
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: احداث دهکده گردشگری بندر گناوه از مصوبات سفر رییس جمهوری که درصدد اجرای آن هستیم درصورت حمایت و پشتیبانی مردم به عنوان مهم ترین مرکز اشتغال نه تنها برای مردم این شهرستان بلکه استان در خواهد آمد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در آیین افتتاح و اجرای پروژه های بندر گناوه افزود: از مردم این شهرستان انتظار داریم در نقاطی که قرار است پروژه ای که به توسعه و اشتغال این منطقه کمک کند همکاری با دولت داشته باشند.

\n\n

\n\n

وی گفت: اگر قرار است این منطقه توسعه و بخش عمده مشکلات اشتغال آنان برطرف شود خود مردم باید با زمینخوار و زمین خواری که مانع توسعه این شهرستان شده مقابله کنند و این تنها کار دولت نیست.

\n\n

وی بیان کرد: هرگاه در یک نقطه ای دست می گذاریم 50 زمینخوار پیدا می شود و یادشان می آید که مال اجدادشان است درحالیکه شوره زار و ماسه بادی است.

\n\n

استاندار بوشهر افزود: همه شما کشاورز زاده یا کشاورز دیده هستید کجا در ماسه بادی کشاورزی کرده اند.

\n\n

وی گفت: یکی نفرمی آید 500 فرصت شغلی بلحاظ اینکه نقطه ساحلی قابل سرمایه گذاری و اشتغالزاست از مردم می گیرد که می طلبد خود مردم با چنین افرادی مقابله و جلوی تخلفات را بدون تعارف بگیرند.

\n\n

سالاری بیان کرد: سرمایه گذاری داشتیم که قصد داشته یک زمین در نقطه خوبی برای ایجاد مشاغل مناسب ایجاد کند و کسانی بودند که دست گذاشتند و مستندسازی کردند و پس از پیگیری و بررسی هایی که کردیم معلوم شد که سهمی نداشته اند.

\n\n

\n\n

استاندار بوشهر گفت: در این موضوع محکم ایستاده ایم و دراین ارتباط با دکتر جهانگیری و قوه قضاییه پیگیر هستیم که با محوریت مردم این موانع را رفع کنیم.

\n\n

وی ادامه داد: همه توسعه استان را درگرو اعتبارات دولتی نمی دانیم ومعتقدیم که سرمایه گذاری بخش خصوصی راهگشای ما خواهد بود.

\n\n

سالاری افزود: اگر بخواهیم اشتغال و بیکاری جوانان را حل کنیم باید تمرکز خود را روی بخش خصوصی بگذاریم.

\n\n

استاندار بوشهر گفت: شهرستان های ما ازجمله گناوه از این حیث ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید آنان را خوب بشناسیم و ازحالت بالقوه به بالفعل در آوریم.

\n\n

وی به برنامه ها و طرح هایی که قرار است در شهرستان های استان اجرا شود اشاره کرد و افزود: احداث زمین های چمن بوستان امید، افزایش فضای سبز، مکانیزه و بهداشتی شدن جمع اوری زباله در روستاها و طرح سلامت دهان و دندان رایگان در شهر و روستا از جمله آنان است.

\n\n

فرماندار گناوه هم گفت: دولت تدبیر و امید در مدت دو سال از عمر باعزت خود به توفیقات مهمی در سایه الطاف الهی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دست یافته و ثبات و آرامش و امید را به کشور بازگردانده است.

\n\n

عبدالنبی یوسفی ، پیروزی و موفقیت در مذاکرات هسته ای، کاهش نرخ تورم، اجرای طرح مهم تحول نظام سلامت و جشن بیمه را از عمده دستاوردهای دولت یازدهم برشمرد.

\n\n

وی گفت: در هفته دولت امسال حدود 90 طرح با اعتبار 380 میلیاردریال دراین شهرستان افتتاح و اجرایی می شود که بخشی از آن در سفر استاندار بوشهر که عنایت و توجه خاصی به این منطقه دارند، انجام شده است.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر