پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضورمعاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک اصغر پیرهادی به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان بوشهر معرفی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، درمراسمی با حضور معاون رئیس قوه قضائیه کشور و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان بوشهر معرفی شد.\n\nدر این مراسم رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشوربا اشاره به طرح‌های مهم این سازمان اظهار داشت: امسال شبکه جامع تعیین حدود مالکیت‌ها با استفاده از ماهواره و ایجاد شبکه ملی تعیین حدود املاک راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۸۳
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: با حضورمعاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک اصغر پیرهادی به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان بوشهر معرفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، درمراسمی با حضور معاون رئیس قوه قضائیه کشور و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان بوشهر معرفی شد.

\n\n

در این مراسم رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشوربا اشاره به طرح‌های مهم این سازمان اظهار داشت: امسال شبکه جامع تعیین حدود مالکیت‌ها با استفاده از ماهواره و ایجاد شبکه ملی تعیین حدود املاک راه اندازی می‌شود.

\n\n

احمد تویسرکانی با بیان اینکه کار شبکه جامع تعیین حدود مالکیت‌ها در استان‎های البرز و بخشی از تهران انجام شده تصریح کرد: این طرح با استقرار ایستگاه‌های زمینی ماهواره‌ای ثابت با اولویت بندی به سرعت در سراسر کشور اجرا می‌شود.

\n\n

وی با بیان این که در مدت پنج سال طرح جامع کاداستر کشور انجام می‌شود بیان کرد: اجرای شبکه جامع تعیین حدود مالکیت‌ها در استان بوشهر که زیرساخت هایش فراهم است راحت‌تر اجرا می‌شود.

\n\n

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشورضمن تجلیل ازسید محمد بهرسی که عهده‌دار مدیرکلی ثبت اسناد و املاک استان بوشهربود، اصغر پیرهادی را به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک این استان معرفی کرد.

\n\n

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به نقش مهم  نیروی کارآمد در جامعه افزود: نیروی انسانی کارآمد و توانمند نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب به مردم دارد.

\n\n

اصغر پیرهادی با اشاره به لزوم وجود تعامل و همکاری بین سردفتران، کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک در استان تصریح کرد: بسیاری از مشکلات درارائه خدمت مطلوب به مردم با تعامل و همکاری هموار می‌شود.

\n\n

منبع: تسنیم

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر