پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت چندین پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 11 میلیاردو 100 میلیون ریال  عصر پنجشنبه با حضور فرماندار دشتستان در بخش ارم افتتاح و به بهره برداری رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، در این آیین دو زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستای رود فاریاب و دهرود سفلی با مجموع سه میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.\n\nهمچنین طرح هادی روستایی دهرود سفلی بطول 700 متر با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۱۳۹
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت چندین پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 11 میلیاردو 100 میلیون ریال  عصر پنجشنبه با حضور فرماندار دشتستان در بخش ارم افتتاح و به بهره برداری رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این آیین دو زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستای رود فاریاب و دهرود سفلی با مجموع سه میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

\n\n

همچنین طرح هادی روستایی دهرود سفلی بطول 700 متر با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

\n\n

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده ساماندهی گلزار شهدای روستای فاریاب با زیربنای 38 متر مربع با 700میلیون ریال اعتبار با سه مزار شهید بود.

\n\n

همچنین طرح آبیاری تحت فشار فضای سبز روستای رود فاریاب بطول هزارو 300 متر با اعتبار 100 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

\n\n

در این روز پروژه احداث بند سنگی ملاتی زیر حوزه بی 9 خیرک شکرک به طول 36 متر با ارتفاع 9 متر و حجم مخزنی 25 هزار متر مکعب در هر ماه آبگیری با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

\n\n

فرماندار دشتستان در آیین بهره برداری از طرح های هادی روستایی گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به عمران و آبادی روستاها بصورت ویژه است.

\n\n

ارسلان زارع افزود: یکی از نهادهایی که در اجرای طرح های عمران روستایی فعالیت چشمگیر دارد مجموعه بنیاد مسکن است.

\n\n

وی بیان داشت:بنیاد مسکن شهرستان دشتستان در سالجاری بیشترین اعتبارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان را به خود اختصاص داد که مجموع اعتبار این نهاد در سال جاری بالغ بر 70 میلیارد ریال می باشد .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر