جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: طرح این موضوع که شهرستان کنگان از اعتبارات سفر رهبرمعظم انقلاب بهره مند بوده و به همین دلیل اعتبارات آن کاهش یافته غیر قابل قبول است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با ابراز نگرانی از کاهش اعتبارت شهرستان کنگان در سال جاری افزود: امسال حسب برخی گزارش ها در توزیع اعتبارات بیشترین کاهش مربوط به شهرستان کنگان بوده که این مسئله موجب نگرانی مردم شده و مسوولان بایستی پاسخگوی مطالبات مردم این خطه باشند.
کد خبر: ۱۴۱۴۲
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: طرح این موضوع که شهرستان کنگان از اعتبارات سفر رهبرمعظم انقلاب بهره مند بوده و به همین دلیل اعتبارات آن کاهش یافته غیر قابل قبول است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با ابراز نگرانی از کاهش اعتبارت شهرستان کنگان در سال جاری افزود: امسال حسب برخی گزارش ها در توزیع اعتبارات بیشترین کاهش مربوط به شهرستان کنگان بوده که این مسئله موجب نگرانی مردم شده و مسوولان بایستی پاسخگوی مطالبات مردم این خطه باشند.

\n\n

وی با بیان اینکه توزیع اعتبارات در حالی صورت گرفت که برخی شهرستان ها نسبت به سال مشابه کاهش کمی در دریافت اعتبارت داشتند ، گفت: انتظار جدی مردم از مسوولان استانی جبران کاهش بالای اعتبارات شهرستان کنگان از طرق مختلف است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، امام جمعه کنگان در فراز دیگری از خطبه ها با تبریک هفته دولت و تقدیر از خدمات صورت گرفته به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با دولتمردان اشاره کرد و گفت: حمایت معظم له از دولت های نظام ، سیره رهبری فرزانه انقلاب است.

\n\n

وی دربخش دیگر با اشاره به دو انتخابات سرنوشت ساز در پایان سال گفت:فلسفه شورای نگهبان ، نگهبانی و حراست از احکام اسلام و قانون اساسی است و کسی حق ندارد به جایگاه خطیر شورای نگهبان متعرض شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر