پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: میزان رطوبت هوا در بندر گناوه و جزیره خارگ این استان به 100 رسید.\n\nبه گزار فکرشهر، پیام مساعدی درگفت وگو با ایرنا افزود: رطوبت 100 درصدی هوا باعث احساس گرمای بیشتر و مه صبحگاهی همراه با کاهش دید افقی می شود. \n\nوی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته دراستان بوشهر بیشترین و کمترین دما در شهرهای برازجان و جم به ترتیب با 45 و 27 درجه سانتیگراد گزارش شده است.\n\nاین کارشناس ادامه داد: در 24 ساعت آینده جهت وزش باد نیز از سمت جنوب غربی و شرقی است و از ظهر فردا بتدریج به سمت شمال غربی تغییر جهت خواهد داد.
کد خبر: ۱۴۲۱۹
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: میزان رطوبت هوا در بندر گناوه و جزیره خارگ این استان به 100 رسید.

\n\n

به گزار فکرشهر، پیام مساعدی درگفت وگو با ایرنا افزود: رطوبت 100 درصدی هوا باعث احساس گرمای بیشتر و مه صبحگاهی همراه با کاهش دید افقی می شود. 

\n\n

وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته دراستان بوشهر بیشترین و کمترین دما در شهرهای برازجان و جم به ترتیب با 45 و 27 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

\n\n

این کارشناس ادامه داد: در 24 ساعت آینده جهت وزش باد نیز از سمت جنوب غربی و شرقی است و از ظهر فردا بتدریج به سمت شمال غربی تغییر جهت خواهد داد.

\n\n

مساعدی بیان کرد: سرعت وزش باد از روز چهارشنبه افزایش خواهد یافت که با توجه به کمبود بارش ها در سال گذشته و این افزایش سرعت، احتمال ایجاد پدیده گرد و غبار دور از انتظار نیست.

\n\n

وی ادامه داد: طی 24 ساعت آینده نیز آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی است و در برخی از نقاط همراه با مه صبحگاهی خواهد بود.

\n\n

مساعدی یادآور شد: بررسی نقشه های هواشناسی استان بوشهر نشان می دهد در 48 ساعت آینده نیز ناپایداری استان بوشهر به شکل افزایش ابر خواهد بود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر