شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرای طرح سرشماری حاشیه نشینان شهر برازجان خبر داد...
کد خبر: ۱۴۲۴۲
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرای طرح سرشماری حاشیه نشینان شهر برازجان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا حاجیونی در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: دولت یازدهم در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم اهتمام خاصی داشته و روز به روز شاهد بهبود خدمات‌رسانی هستیم.

\n\n

وی افزود: اجرای طرح‌های مختلف حوزه سلامت و بهداشت در دشتستان با هدف رضایتمندی مردم انجام گرفته و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرای طرح سرشماری حاشیه نشینان شهر برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح مهم و ارزشمند در شهریور ماه توسط تعدادی از مامورین سرشماری شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان برای اطلاع دقیق از جمعیت آماری زیرپوشش پایگاه بهداشتی امام جواد (ع) آغاز شده است.

\n\n

حاجیونی تصریح کرد: قبل از شروع سر شماری، اطلاع رسانی به ساکنین مناطق تحت پوشش، از طریق نصب بنر در معابر عمومی، توزیع تراکت‌های تبلیغاتی و همچنین ارسال پیامک در سطح شهرستان انجام شده بود و در سطح استان نیز اطلاع رسانی از طریق پیام‌های تبلیغاتی صدا و سیمای مرکز بوشهر انجام گرفته است .

\n\n

\n\n

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول هماهنگی و گسترش شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز گفت: این طرح در حال حاضر با اعزام مامورین سرشماری به درب منازل برای تکمیل فرم مربوطه در حال اجراست.

\n\n

محمد بحرالعلوم اضافه کرد: پس از جمع آوری اطلاعات جمعیتی، این اطلاعات در سیستم هوشمند اطلاعات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز ثبت خواهد شد که امید است، بتوانیم با در دست داشتن اطلاعات دقیق جمعیتی، گام مثبت و موثری را در اجرای طرح تحول نظام سلامت و خدمت‌رسانی همشهریان عزیز برداریم.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر