جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار ارم استان بوشهر گفت: فرستنده دیجیتال با قابلیت دریافت 20 شبکه تلویزیونی و 10 کانال رادیویی با اعتبار ر10 میلیارد ریال در شهر تنگ ارم این استان نصب و راه اندازی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مسعود صیادی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: بخش ارم به لحاظ کوهستانی بودن مشکلات عدیده ای در زمینه دریافت شبکه های رادیو و تلویزیون و مخابراتی بویژه آنتن دهی تلفن همراه و سرعت اینترنت دارد.\n\nوی اضافه کرد: به لحاظ توسعه دنیای ارتباطات و فضاهای مجازی امروز نصب تجهیزات و زیرساخت های لازم در هر نقطه یکی از نیازها و خواسته های بحق مردم است.
کد خبر: ۱۴۳۱۱
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: بخشدار ارم استان بوشهر گفت: فرستنده دیجیتال با قابلیت دریافت 20 شبکه تلویزیونی و 10 کانال رادیویی با اعتبار ر10 میلیارد ریال در شهر تنگ ارم این استان نصب و راه اندازی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسعود صیادی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: بخش ارم به لحاظ کوهستانی بودن مشکلات عدیده ای در زمینه دریافت شبکه های رادیو و تلویزیون و مخابراتی بویژه آنتن دهی تلفن همراه و سرعت اینترنت دارد.

\n\n

وی اضافه کرد: به لحاظ توسعه دنیای ارتباطات و فضاهای مجازی امروز نصب تجهیزات و زیرساخت های لازم در هر نقطه یکی از نیازها و خواسته های بحق مردم است.

\n\n

صیادی ادامه داد: با نصب فرستنده دیجیتال دستگاه ست آپ باکس نوع t2 علاوه بر دریافت 20 شبکه تلویزیونی و 10 کانال رادیویی، مشکل سرعت اینترنت منطقه را نیز برطرف می کند طوری که

\n\n

اینترنت شرکت مخابرات ایران از هفته آینده با پهنای باند 250 مگابایت در شهر تنگ ارم از هفته آینده وارد مدار می شود.

\n\n

بخشدار ارم اظهار کرد: در زمینه آنتن دهی تلفن همراه نیز تجهیزات خریداری شده و بزودی دکلی در روستای پرجونک نصب می شود که امیدواریم با نصب این دکل مشکل آنتن دهی روستاهای پرجونک، دهرودین، موردخیر و کفترو برطرف شود.

\n\n

وی گفت: روستای تنگ درکش مشکل تلفن ثابت دارد که از مسوولان خواستار حل این مشکل هستیم تا در گام بعد مشکل آنتن تلفن همراه نیز با نصب دکلی دیگر در آن منطقه برطرف شود.

\n\n

صیادی همچنین به مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستای جمیله و خیرک و شکرک اشاره کرد و افزود: انتظار داریم مسوولان مربوطه با نصب دکلی دیگر در آن منطقه و یا تقویت دکل کنارتخته مشکل این روستاها را برطرف کنند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر